Iets nieuws

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Saar.
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 11:31
Contacteer:

Iets nieuws

Bericht door Saar. »

Hee,
Ik las eergister een klein artikel in de krant, het zou volgens dat artikel dé oplossing zijn tegen zweten. Hierbij gaat het om een soort pads zeg maar die je in je kleding plakt en zo het zweet opvangt, ze zijn pas in februarie te koop maar wel al te bestellen op de site; wat ik dus heb gedaab ^^
Ik hoop dat het werkt, en zoja zal ik dat natuurlijk hier neerzetten ;.)

website; www.sweatex.nl
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

We hebben het hier eerder over dergelijke zweetpads gehad maar die schenen niet goed genoeg te zijn. Volgens mij zijn dit weer andere dus het zou beter kunnen zijn. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de volgende faq:
V. Hoe lang kan ik het gebruiken?
A. Gewoonlijk een hele dag. Hangt een beetje af van hoeveel u transpireert. Slechts in extreme gevallen kan vervanging nodig zijn.
De meeste mensen hier (incl. mijzelf) zijn denk ik wel extreme gevallen. En aangezien ze maar 1x gebruikt kunnen worden kan het aardig duur worden. Maar aangezien jij wat besteld heb wacht ik jou ervaringen af voordat ik zelf wat probeer. Hou ons op de hoogte en bedankt voor de tip! :)
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Bedankt voor de tip. Ik gebruik al bijna 2 jaar 'redelijk' succesvol okselpads. Maar ik ga deze ook eens proberen.

Zie hier een topic van vorig jaar met mijn ervaring met okselpads.
viewtopic.php?t=317
Saar.
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 11:31
Contacteer:

Bericht door Saar. »

Ik heb ze vandaag voor het eerst gebruikt, - misschien kwam het doordat de mouwtjes van mijn thshirt wat aan de korte kant waren, maar daarbij hielp het jammergenoeg - niet. Het hield grotendeels tegen, maar ik ga het morgen even proberen in een tshirt met langere mouwen, misschien dat het daar aan ligt, ik hoop het maar (:
Saar.
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 jul 2006, 11:31
Contacteer:

Bericht door Saar. »

Jammergenoeg faalde de pads verschrikkelijk - hoeveel je er ook in plakt, ze zijn in mijn geval te dun, waardoor het wel iets minder word, maar nog steeds een grote 'vlek'
D=
Jammer.
Plaats reactie