[]

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Martin
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 apr 2007, 13:56
Contacteer:

[]

Bericht door Martin »

[]
Laatst gewijzigd door Martin op wo 27 jun 2007, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

hmmm.......
is idd niet zo slim om een deo tussen
je kont te laten spuiten.
maaruh je kan het proberen :P (geintje).
er is volgens mij niks om dat te verbergen ofzo.
ofuh cremes ed. heb je ook niet
dus ik kan je helaas niet helpen :(
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Een oplossing kan zijn om een extra onderbroek (boxershorts) aan te doen. Maar dat helpt niet erg veel als je telkens zit, dan druk je het vocht er na verloop van tijd gewoon doorheen.

Ik neem aan dat je al wel geprobeerd hebt de schade te beperken door wat onderuit te zitten? Als je beenruimte hebt door je ene been op de andere te zetten (benen over elkaar op de "mannelijke" manier, zeg maar), dan creeerje zo ook meer contact met de vrije lucht voor dit deel van je lichaam en kans om het vocht wat meer te kunnen laten verdampen.

Maar het belangrijkste is natuurlijk goede broeken aan te doen waarin je vocht niet zo snel ziet. Van die stretchbroeken met een dunnen stof, daar kun je beter niet aan beginnen. Spijkerbroeken kunnen vocht al wat langer en beter vasthouden voordat je wat ziet. Een zwarte broek helpt ook al erg veel.

Tot slot zou je een heuptas kunnen dragen, die je dat over de vochtige delen van je broek zou kunnen laten vallen door hem net anders te dragen, om te voorkomen dat anderen het zien als je loopt.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

waarom is het bericht aan gepast van Martin?
nissiey
Rivier
Rivier
Berichten: 95
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:14
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door nissiey »

kimmy schreef:waarom is het bericht aan gepast van Martin?
ja dat begrijp ik nou ook niet.
hij schreef (volgens mij weet ik het nog)
dat hij last had van natte plekken rond zijn anus.
en dat hij er behoorlijk last van had.
en daar reageerden wij op.
maar waarom het nu aangepast is weet ik niet :?
alex d.
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 17:06
Contacteer:

Bericht door alex d. »

Ik heb er ook last van. En dat is vooral in de zomer lastig. Ik draag dan ook zoveel mogelijk korte broek, dat scheelt al iets. Of van die sportbroekjes, daarin kan je niet zien dat het nat is. Is misschien niet zo modieus maarja dat liever dan een natte kont.
Spijkerbroeken doe ik niet aan in de zomer. Dat is heel dikke stof dus daar krijg je het alleen maar warmer van. Ik draag dunnere stof, wat ruimzittend. Afritsbroeken zijn ook fijn.
Plaats reactie