HELP!! TEVEEL ZWETEN!!!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

E.C.M
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 02 apr 2009, 15:20
Contacteer:

HELP!! TEVEEL ZWETEN!!!

Bericht door E.C.M »

hallo,

ik heb last van overmatig zweten.
als ik gewoon thuis stil zit of zo is er niets aan de hand, maar als ik veel dingen ga doen dan krijg ik last van zweten.
het is vooral onder mn oksels.

als ik bijv. naar school fiets ga ik zweten en dan heb ik op school zweet plekken, ook als ik gewoon in de klas stil zit zweet ik onder mn oksels terwijl ik het niet eens warm heb. sinds een tijdje gebruik ik odorex extra dry, dat werkt wel, ik de klas zweet ik dan ook niet meer zo vaak, maar met gym zweet ik wel heel erg en heel erg snel (veel meer en veel sneller dan anderen). met gym zweet ik zelfs al als ik helemaal niets gedaan heb met gym en me dus ook nog niet heb ingespant. en als ik het tijdens gym niet warm heb, krijg ik het na gym opeens wel heel erg warm en dan begin ik alsnog te zweten en dan ook op mn voorhoofd! ik zie nu dan bijvoorbeeld ook heel erg op tegen het buiten gymen! dat wordt echt een ramp want dan ga ik al helemaal super zweten.

ik hoop dat iemand wat weet... tegen het overmatig zweten, iets dat goed werkt want odorex helpt dus vaak niet! en verschillende deo's ook niet.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht