is dit misschien hyperhidrosis ?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

denise1984
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 28 aug 2009, 00:16
Contacteer:

is dit misschien hyperhidrosis ?

Bericht door denise1984 »

ik heb eigenlijk al tijden dat ik over mijn gehele lichaam zweet, benen, gezicht, armen, vinger, liezen. het voelt een beetje zoals koud zweet en soms druppen de zweet pareltjes van mijn lichaam. ik heb eigenlijk ook contstant een ( te ) hoge lichaamstemperatuur hij schommelt meestal rond de 37.6. ik weet nu sinds vijf minuten dat deze ziekte bestaat dus misschien heb ik het wel helemaal niet en moet ik me er beter in verdiepen maar ik las het verhaal en ik dacht '' hee dat komt allemaal bekend voor '' ik ben dan ook niet het type dat voor elk kwaaltje zijn verhaaltje doet maar het zweten is echt heel erg. nu ook, het is totaal niet warm maar het zweet gutst me langs me lichaam. vooral savonds/snachts heb ik het meeste last. en wat zijn eigenlijk nog meer typische symptomen van deze ziekte ? heb nog diverse andere klachten zoals huiduitslag en vlekken voor de ogen maar dat hoeft er natuurlijk niks mee te maken te hebben. ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht