zijn er meer mensen als ik???

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
petra30
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 21:50
Contacteer:

zijn er meer mensen als ik???

Bericht door petra30 »

Hallo,

Nou dat is een binnenkomer dacht ik, " zijn er meer mensen zoals ik "
Maar.... ik vraag me echt iets af.
Al jaren( de helft van mijn leven ) lang loop ik met twee heftige dingen dat zijn oververmoeidheid, en overmatig zweten.
maar er is nooit een duidelijk antwoord, zo moe zijn is 1 ding natuurlijk maar goed dat zweten is ook niet alles, ik heb al gehad de bekende medicijnen tal van verschillende doe's en zalfjes enz. en uiteindelijk de operatie.
nou lieve mensen ik kan je zeggen doe dat nooit!!!!!!!!!!!!!! want jawel mijn handen zijn droog, wat erg fijn is! maar het is idd opgeschoven naar een ander deel van mijn lichaam namelijk is mijn hele romp nu klets nat, van voor en achter.
en dat is alles behalve elegant, want onder mijn borsten heb ik gewoon natte plekken in mijn shirt, mijn bh kan ik uitwringen.
Ik ben nog geen twee tellen afgedroogd na het douchen en opnieuw druipt het van mijn lichaam af. ik kleed mij dus net als vele anderen wat ik heb gelezen bijna altijd in het zwart. ( niet echt fleurig) ook de broeken want ook bij mijn dijen is het nat. :cry:
maar zou er een link kunnen zijn tussen deze beiden zweten/ vermoeidheid ik ben heel erg benieuwd of er meerderen zijn die hier last van hebben.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen

gr. Petra
zweetdrupje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 27 sep 2009, 23:58
Contacteer:

Re: zijn er meer mensen als ik???

Bericht door zweetdrupje »

Ik heb zelf al meer dan 15 jaar last van zweten (gezicht, billen) en heb sinds een maand of 10 medicijnen tegen hoge bloeddruk.
Ik wil niet beweren dat het probleem nu weg is (bij lange na niet), maar ik voel me echt een stuk beter en zweet heel wat minder dan voorheen.
En dat zweten was echt een sociaal probleem, believe me.
Zoals ik me nu voel, kan ik er vrede mee hebben, al zal ik nooit van het zweten afkomen, vrees ik.
Maar ik vrees niets meer, mischien zit m daar de oplossing wel in. Je druk maken over dingen voordat er wat gebeurt.
Zweten is zeker niet alleen maar iets lichamelijks, dat stuk onzekerheid speelt zeker zo'n belangrijke rol.

Ik heet Rob, 47 jaar en ben vader van 2 lovely kids.
En ja, ik zweet nog steeds, maar maak me er niet meer zo druk om.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht