zweten bepaalt je hele gedrag

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
studente
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 01 sep 2005, 19:27
Contacteer:

zweten bepaalt je hele gedrag

Bericht door studente »

Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb ook heel erg veel last van zweten en ik vind het echt verschrikkelijk. Ik voel mij er de hele dag ongemakkelijk door, durf mij erdoor bijna niet te bewegen (heb het gevoel dat ik krampachtig beweeg), ben veel verlegener dan ik ben, durf de helft van mijn T-shirts bijna niet aan te doen, vind warm weer heel erg leuk maar door dat zweten hoop ik echt altijd dat ik een trui aan kan doen. Vandaag eerste schooldag, zenuwachtige bedoening (hele nieuwe klas) en voelde mij ongemakkelijk en het werd er niet beter op toen ik ook nog eens zweetplekken kreeg. Het is echt zo verschrikkelijk, voel mij erdoor hele dag ongemakkelijk en beschaamd. Heb hier juist gelezen over SyNeo en denk dat ik dat misschien maar eens moet proberen. Moest dat helpen zou het echt fantastisch zijn. Zou een heel grote verlossing zijn. Vindt het heel leuk dat er hier een forum over bestaat, leuk om te weten dat ik niet de enige ben die hier dat probleem heeft. Als ik mijn vriendinnen zie in topjes wanneer het 30 graden is zonder zorgen, zonder dat ze zweten, ja dan ben ik jaloers.
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

probeer ook eens Odorex extra dry, dat is niet zo duur en bevat meer Alu-chloride, de werkende stof tegen het zweten.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Join the club zou ik zeggen. :) We hebben er allemaal last van. Tenminste, ik wel! En precies zoals jij, afgezien dat ik ook topjes aan wil... Laat ik dat maar niet doen als jongen zijnde. ;)
cat
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 04 sep 2005, 18:18
Locatie: bilzen belgie
Contacteer:

Bericht door cat »

hier zitte we allemaal in hetzelfde schuitje :)
ja als je ergens nieuw bent is het vreselijk irritant
ik weet nog 1 september vorig jaar een hele nieuwe school ik durf er niet eens meer aan denken :(
maar dit jaar kende iedereen mij en de meeste mensen van men klas weten van mijn probleem en hoe moeilijk ik het er mee heb en ze zijn eigenlijk een grote hulp, ze doen helemaal niet moeilijk of ze pesten mij er helemaal niet mee wat vroeger mijn grootste angst was.
hopelijk kom je ook in zon leuke klas als die van mij terecht

groetjes katrien
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht