Journalist-in-spe zoekt getuigenissen!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ZweetVoortVaderland
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 20:08
Contacteer:

Journalist-in-spe zoekt getuigenissen!

Bericht door ZweetVoortVaderland »

Hoi allemaal,

Ik zie dat er net iemand anders ook een oproep heeft geplaatst op het forum, die op zoek is naar getuigenissen in verband met overmatig zweten. Ikzelf ben een student journalistiek, en wil graag als proefwerk een stuk schrijven over mensen die getuigen over overmatig zweten, en welke invloed het op hun leven heeft gehad. Ik had graag minstens drie getuigenissen verzameld, maar iedereen is absoluut welkom. Het maakt niet uit wie: man, vrouw, jonger of op leeftijd. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Het artikel wordt niet voor publicatie geschreven (moest het wat worden, laat ik het van tevoren weten) en de anonimiteit van de geïnterviewden wordt verzekerd door het gebruik van een schuilnaam. Het liefst wil ik reacties sprokkelen van mensen wiens leven behoorlijk door elkaar werd geschud door het zweten.

Mensen met interesse kunnen een mailtje sturen naar b-s0168395 -apenstaartje- student -punt- lessius -punt- eu (mailadres even zo geschreven om zeker niet teveel spam binnen te krijgen zodat ik de geïnteresseerden zo snel mogelijk te woord kan staan). Iedereen zal gelijkaardige basisvragen krijgen, al zullen ze uiteraard ook afhangen van het gesprek. De interviews kunnen via mail of telefoon gedaan worden, afhankelijk van hoe de geïnterviewde het liefst benaderd wilt worden. Een reactie hier in de thread mag ook, ik zal het met enige regelmaat proberen te checken :)

Bedankt, hopelijk hoor ik gauw wat!
- Dennis, student in de journalistiek aan Lessius Antwerpen
ZweetVoortVaderland
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 20:08
Contacteer:

Re: Journalist-in-spe zoekt getuigenissen!

Bericht door ZweetVoortVaderland »

Even omhoog met de handel. Niemand die zijn of haar verhaal kwijt wil? Ik heb nu twee mensen gevonden, maar nog iemand zou leuk zijn!
Watervrouw
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 13 dec 2010, 15:35
Contacteer:

Re: Journalist-in-spe zoekt getuigenissen!

Bericht door Watervrouw »

Nog mensen nodig?
ZweetVoortVaderland
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 20:08
Contacteer:

Re: Journalist-in-spe zoekt getuigenissen!

Bericht door ZweetVoortVaderland »

Jazeker!
Plaats reactie