Hoeveel / vaak zweet jij?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Kruimel
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 nov 2011, 20:19
Contacteer:

Hoeveel / vaak zweet jij?

Bericht door Kruimel »

Hallo allemaal,

Ik heb zolang ik me kan herinneren al last van overmatig zweten. Vooral m'n oksels, handen en voeten. Op mijn werk heb ik bijna de hele dag grote zweetplekken. Ze komen door mijn spijkerjasje, of blazer heen. Sinds de geboorte van mijn jongste kind zijn is mijn zweet onder de oksels gaan stinken. Voorheen was dit niet zo, maar nu schaam ik me zo erg dat ik iets aan mijn zweet probleem wil doen.

Via zoeken op internet kwam ik bij de term hyperhidrosis. Wat ik graag wil weten van de mensen die dit hebben; hoe vaak zweten jullie? Echt de hele dag? Ik namelijk grote delen van de dag wel, maar nu bijvoorbeeld (thuis achter de laptop) niet. Mijn handen zijn een groot deel van de tijd nat, mijn voeten ook, maar niet 100% van de tijd.

Kan dit nog steeds hyperhidrosis zijn of zweten jullie elke minuut van de dag?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Kruimel
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2778
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hoeveel / vaak zweet jij?

Bericht door Thijs »

Ik zweet de hele dag door, op mijn werk en thuis. Alleen als ik slaap niet. Dat wil niet zeggen dat jij geen hyperhidrosis hebt. Ga eens langs je huisarts en kijk wat hij/zij zegt.

Succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht