Enquête profielwerkstuk

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
CarolienZ
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 14:40
Contacteer:

Enquête profielwerkstuk

Bericht door CarolienZ »

Voor mijn profielwerkstuk doe ik een onderzoek naar botoxbehandelingen bij hyperhidrosis. Daarom hou ik een enquête onder mensen met hyperhidrosis. Door middel van deze enquête wil ik erachter komen wat de ervaringen van mensen met hyperhidrosis zijn. Daarom wil aan iedereen vragen of hij/zij mijn enquête wil invullen. Het invullen duurt ongeveer 5 minuten en is geheel anoniem.
De nadruk ligt op de botoxbehandeling maar ik wil ook graag de mensen die nog nooit een botoxbehandeling hebben ondergaan, vragen deze enquête in te vullen. De verhalen van mensen die niet voor een botoxbehandeling hebben gekozen of gestopt zijn, zijn namelijk ook belangrijk voor mijn onderzoek.

Dit is de link voor de enquête: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=116822
Wel wil ik vragen de enquête voor 22 oktober in te vullen zodat ik de gegevens op tijd kan verwerken.

Alvast heel erg bedankt!
CarolienZ
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 14:40
Contacteer:

Re: Enquête profielwerkstuk

Bericht door CarolienZ »

Hallo allemaal,
Helaas heb ik nog maar weinig reacties gehad. (Nog bedankt aan degene die hem al hebben ingevuld)
Daarom wil ik jullie toch nog een keer vragen of jullie mijn enquête willen invullen.
Het kost maar weinig tijd en je helpt mij er enorm mee!
Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht