Nieuw: boekje Hyperhidrosis! Doe jij ook mee?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Arja
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 28 mar 2013, 11:56
Contacteer:

Nieuw: boekje Hyperhidrosis! Doe jij ook mee?

Bericht door Arja »

Beste lotgenoten,

Ik wil graag een boekje schrijven over de aandoening hyperhidrosis, vooralsnog een verborgen probleem in onze samenleving. Met dit boekje wil ik de onbekendheid en het taboe doorbreken van dit probleem én mogelijke oplossingen bieden.

Voor dit boekje wil ik graag circa 20 – 30 (ex-)hyperhidrosis patiënten interviewen over de impact van deze aandoening op hun sociale, relationele en professionele leven én de mogelijke definitieve en/of tijdelijke oplossingen van het probleem.

Betrokken artsen (en ook hun (ex-)patiënten) en Thijs van de Patiëntenvereniging ondersteunen dit initiatief van harte en hebben hun medewerking al toegezegd middels een interview.

Ikzelf ben een ex-patiënt (handen). Sinds een paar maanden ben ik definitief verlost van dit probleem, echt fantastisch! Vandaar dit boekje. Overigens zit mijn jarenlange ‘geheim’ diep; pas na de verschijning van dit boekje maak ik mijzelf bekend.

Wil jij ook meedoen aan een interview (uiteraard anoniem, 100% privacy gegarandeerd!), meld je dan aan via stoptaboe@gmail.com

Alvast bedankt voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,
Arja
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Nieuw: boekje Hyperhidrosis! Doe jij ook mee?

Bericht door Thijs »

Even een schop! Het manuscript van dit boekje is inmiddels geschreven en er is ook al een uitgeverij gevonden. Het is nu nog een kwestie van tijd! :)

Ik hou jullie op de hoogte als ik meer weet.

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Nieuw: boekje Hyperhidrosis! Doe jij ook mee?

Bericht door Thijs »

Het boekje (titel vooralsnog onbekend) komt na alle waarschijnlijkheid uit in September 2014. Ik hou jullie op de hoogte en zal een link plaatsten zodra deze bekend is waar het boekje te bestellen zal zijn.

gr Thijs
toby
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: do 16 jun 2016, 00:52
Contacteer:

Re: Nieuw: boekje Hyperhidrosis! Doe jij ook mee?

Bericht door toby »

Kan iemand mij vertellen of het boek al uit is en hoe het heet?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Nieuw: boekje Hyperhidrosis! Doe jij ook mee?

Bericht door Thijs »

Ja het is allang uit. Het heet hyperhidrosis - een positief boek over overmatig zweten

Te bestellen bij boekscout.nl of bol.com

zie ook viewtopic.php?f=1&t=2907
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht