zweetlucht

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Loes
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 mei 2013, 11:22
Contacteer:

zweetlucht

Bericht door Loes »

Beste mensen,

Al jaren hoor ik mensen klagen over veel zweten en vieze zweetlucht. Toen zelfs een goede vriendin van mij er erg mee zat ben ik mij gaan verdiepen in dit onderwerp om met oplossingen te komen. Ik heb een nieuw product in Japan gevonden wat vieze luchtjes tegenhoudt. Ze verkopen het onder de naam "deoest" en hebben daar al T-shirts, ondergoed en sokken van. Ik ben gaan mailen met deze firma in Japan en heb samples opgevraagd. Heb de T-shirts, sokken en onderbroeken door meerdere mensen laten testen en hoorde goede berichten. Je gaat er natuurlijk niet minder van zweten maar het houdt de lucht heel erg tegen dus niemand heeft meer last van die vieze geur. Omdat er zoveel goede reacties waren ben ik zelf de T-shirts, onderbroeken en sokken gaan importeren en ben pas geleden een web-shop met deze producten begonnen. Momenteel worden er zelfs dames T-shirts gemaakt. De onderbroeken zijn weer handig voor mensen met darmproblemen of incontinentie. In Japan zijn deze producten al een grote hit. Ik hoop dat ik hier in Nederland ook een hoop mensen er blij mee kan maken. Heel goedkoop is dit materiaal niet want het is een nieuw ontwikkeld materiaal maar als je er meer over wil lezen is mijn web-shop: http://www.stopzweetlucht.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Loes
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 mei 2013, 11:22
Contacteer:

Re: zweetlucht

Bericht door Loes »

We hebben nu hele hoge introductie kortingen op de anti-geur T-shirts, boxershorts, damesshorts en sokken!
Ook zijn er sinds kort dames T-shirts te koop met korte mouw en singlets.

edit moderator: bericht aangepast omdat dit teveel op reclame lijkt!
Plaats reactie