rijlessen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
amsterdam19
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 15 mei 2013, 14:54
Contacteer:

rijlessen

Bericht door amsterdam19 »

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum en ben heel blij dat ik dit heb gevonden!
Ik heb eigenlijk al lange tijd last van overmatig zweten en dan vooral bij mijn oksels.
Veel dingen gebruikt die allemaal niet of maar tijdelijk werkten.
Nu gebruik ik sinds een aantal maanden Odorex deodorant anti-transpirant, en dit werkt echt heel goed en blijft al die tijd ook werken.
Nu is het enige probleem dat ik op andere plekken veel meer ga zweten en dan vooral op mijn rug, mijn benen/billen en mijn handen.
Heb nu ook al een tijd rijlessen en tijdens die 1,5 uur breekt het zweet me echt uit, zelfs dat de stoel en rugleuning nat zijn.
Doe nu vaak meerdere topjes aan en een dun jasje erover aan, maar nu zweet ik de hele tijd zo erg op mijn benen dat ik me echt doodschaam als de volgende leerling de auto instapt.
Ik gebruik nu geen Odorex meer omdat ik dan liever onder mijn oksels zweet dan op mijn rug en benen, maar het lijkt niet te stoppen en heb nu het gevoel dat ik overal zweet.
Heeft iemand van jullie hier ook last van en tips wat ik hieraan kan doen?
Vooral in de zomer als het warm wordt kan ik moeilijk een jasje aanhouden tijdens de rijlessen dus heb geen idee hoe ik ga voorkomen dat de stoel nat wordt.
Groetjes!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: rijlessen

Bericht door Erje »

Hallo Amsterdam19,

Welkom!

Vervelend dat het zweten zich nu uitgebreid heeft naar andere plekken.
Zou je niet gewoon tegenover je instructeur open kaart kunnen spelen en bv een handdoek meenemen waar je op kan gaan zitten?
Wel vervelend natuurlijk, ook als degene die na je komt het ziet, maar zo wordt de stoel in ieder geval niet nat.
Sterkte hoor.
Plaats reactie