Dit is mijn lijf (RTL)

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
CasjeW
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 11:01
Contacteer:

Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door CasjeW »

Voor de mensen die het leuk vinden om te kijken ongeveer 2jaar geleden op tv geweest.

http://www.rtlxl.nl/#!/dit-is-mijn-lijf ... fad844630a" onclick="window.open(this.href);return false;
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door Erje »

Knap dat je dat durfde hoor, zeker voor iemand van jou leeftijd. En pijnlijk lijkt me, die Botox in de handen!
Altijd zo fijn om te ervaren hoe het leven kan zijn zonder die kwaal, maar helaas komt het weer terug als het spul uitgewerkt is.

Heb je veel reakties gehad na de uitzending?
CasjeW
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 11:01
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door CasjeW »

Danku!

Heb veel reacties gehad na de uitzending bijna allemaal positief! En inderdaad het is nu weer terug .. heb nu alleen botox in me oksels dus me handen zweten enorm..
De enige oplossing die ik nog zie voor me handen is een operatie of heeft u nog suggesties?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door Erje »

Tja, suggesties....
Er zijn ook medicijnen, maar die heb je geloof ik ook al geprobeerd?
Die operatie is heftig, ik zou het zelf nooit doen, maar ik ben ook al ouder, dus zowiezo meer risico. Maar je leest er inderdaad ook positieve verhalen over.
Er valt hier en elders op internet genoeg over te lezen.
CasjeW
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 11:01
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door CasjeW »

Medicijnen heb ik idd ook al geprobeerd maar het zweet blijft er toch uitkomen...
Toch maar besloten om geen operatie te ondergaan i.v.m. de risico's en compensatie zweet.
Voor me oksels is de MiraDry nu een mooie oplossing en voor de handen zou nog wel iets ontwikkelt worden hoop ik!
Laureen
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 12:21
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door Laureen »

Echt heel knap dat je dat hebt gedaan!
Ik ben zelf even oud als jij en ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zou durven.
2 jaar geleden zag ik de uitzending met jou op tv en daardoor ben ik ook botox in mijn handen gaan proberen en dat werkt redelijk, dus bedankt! :)
CasjeW
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 11:01
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door CasjeW »

Dankje wel!

Mooi om te horen dat er daadwerkelijk mensen iets aan hebben gehad :D
Die botox in je handen hoe vaak laat je dat doen? en vind je het niet pijnlijk?
Laureen
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 12:21
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door Laureen »

Ik heb nu denk ik drie botoxbehandelingen voor mijn handen gehad. Bij de behandeling spuiten ze eerst stikstof op de huid en zetten ze daarna een prikje, hierdoor voel je het een stuk minder. Maar alsnog is het pijnlijk! Ik merk wel dat botox in mijn oksels veel beter werkt dan in mijn handen. En de verzekering vergoedt botox maar twee keer per jaar dus dat is ook niet handig. Hopelijk komt er snel een andere oplossing tegen zweethanden!
CasjeW
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 11:01
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door CasjeW »

Okeoke waar laat je dit doen ?

Ik laat het nu doen in het ziekenhuis en daar word het maar 1 keer vergoedt van het ziekenhuis budget vandaar....
Laureen
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 12:21
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door Laureen »

Ik heb het bij de Bergmankliniek laten doen, maar ik ben ook al eens in de Mauritskliniek geweest en ook in ziekenhuizen. De klinieken dienen dan de rekening in bij de zorgverzekeraar dus dan hoef je het zelf niet te betalen. In welk ziekenhuis laat jij het doen dan?
CasjeW
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 21 mei 2014, 11:01
Contacteer:

Re: Dit is mijn lijf (RTL)

Bericht door CasjeW »

Okee mooi om te weten dan ga ik dat ook maar is doen!
De behandeling laat ik doen in het MC zuiderzee ziekenhuis in Lelystad omdat dit bij mij in de buurt is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht