compensetoir zweten

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
toby
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: do 16 jun 2016, 00:52
Contacteer:

compensetoir zweten

Bericht door toby »

Al lange tijd had ik last van zweten in de oksels. Het was zelfs zo erg dat het letterlijk in stralen naar beneden liep. Toen vond ik dat het tijd werd om er iets aan te gaan doen. Via een advertentie kwam ik terecht bij een nieuwe kliniek en werd behandeld door een bekende plastisch chirurg met botox. Dit was een geschenk uit de hemel. Het werkte zo goed. Helemaal droog. Het liefst liep ik de hele dag met mijn armen in de lucht. Ik kocht gelijk allemaal leuke shirts.
Maar toen ging de kliniek failliet.
Ik nam contact op met mijn verzekering om te zien waar het weer vergoed werd.
Maar toen bleek dat het helemaal niet vergoed werd. Ook mijn vorige behandelingen niet.
Ik schrok me dood. Was bang dat ik dadelijk een torenhoge rekening zou krijgen. Maar gelukkig dat gebeurde niet.
Toen de botox uitgewerkt was en alles weer terug kwam was ik heel verdrietig. Wat nu? Toen las ik over de operatie en besloot ervoor te gaan. In september werd ik geopereerd aan de rechterkant en dat ging heel erg goed. Ik ging er fluitend doorheen. Je zag al direct verschil. Het liep van de linkerkant van mijn gezicht naar beneden en rechts was helemaal droog. In november de linkerkant en toen begon de ellende. Er bleek een zenuw beschadigd te zijn en de pijn was onhoudbaar. Maar ik had toch goede hoop omdat de rechterkant zo'n succes was. Maar nu is het helemaal onhoudbaar. Het zweten is vele malen erger geworden over mijn hele lijf. De zenuwbeschadiging blijft pijnlijk en ik voel me er zo vreselijk slecht hierdoor. Tijdens het werk stop ik constant papier onder mijn bh en in mijn broek omdat het met stralen naar beneden loopt. Binnen twee tellen is mijn shirt zeiknat. Ik ben werkelijk radeloos en in de zomer loop ik het liefst in een dikke trui zodat niemand het ziet. Ook mijn rechterkant is weer nat. Ook de oksels. Alleen mijn handen zijn droog. Op dit moment sta ik op het punt medicijnen te proberen maar ik ben bang dat dat ook niet werkt. Kan iemand met mij ervaringen delen of gewoon samen janken en teleurgesteld zijn hihi.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: compensetoir zweten

Bericht door Erje »

Hii Wendy,

Jeetje, wat een narigheid!
Als je bij het forumonderdeel " medicijnen " kijkt zul je zien dat er twee verschillende medicijnen tegen deze kwaal zijn, die allebei vrij goed werken en bij sommigen zelfs heel goed. Dus, geef de moed niet op. Lees je maar eens in en als er vragen zijn dan horen we het wel.
toby
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: do 16 jun 2016, 00:52
Contacteer:

Re: compensetoir zweten

Bericht door toby »

Bedankt voor de tip erje. Ga ik zeker doen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht