Mijn verloop van de ziekte hyperhidrosis.

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Campenaer
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 11 jul 2016, 00:04
Contacteer:

Mijn verloop van de ziekte hyperhidrosis.

Bericht door Campenaer »

In dit topic wil ik mijn verhaal vertellen zodat een ieder daar wat aan heeft...En om het een beetje overzichtelijk te houden.

Misschien is dit gelijk wel een goed idee voor anderen om hier zijn of haar verhaal neer te zetten... In ieder geval veel leesplezier toegewenst en ik hoop dat er een ander wat aan heeft...


Vanmorgen ben ik bij de chirurg geweest, om te bespreken wat als voor mij zoals het er nu voor staat de beste behandeling is... We zijn er uitgekomen dat opereren (door snijden van de zenuw uit einden) geen optie is. Omdat ik de nadelen NU nog te veel vind opwegen tegen de voordelen. Wel heeft de chirurg mij op alternatieven gewezen onder andere de miraDry. Maar voor eerst probeer ik het medicijn waar velen van ons al mee bekend zijn en dat is Oxybutynine.

Zoals ik het nu bekijk gaat mijn idee uit naar het volgende.

miraDry: voor de oksels.
Hidrex/Oxybutynine voor de rest van het lichaam.

miraDry: heeft voor mij geen nadelen. Behalve de kosten
Hidrex: heeft vind ik ook geen nadelen. Behalve de kosten.
Oxybutynine: nadeel vind ik van dit medicijn je neemt iets in... en je weet niet wat de gevolgen zijn op lange termijn. Net als dat je er een droge mond van kunt krijgen.

Groetjes, Campenaer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht