Mijn verhaal

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

amanda
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 jun 2005, 19:08
Contacteer:

zweten

Bericht door amanda »

hallo allemaal ik heb net alles even gelezen en ik heb ook het probleem ben nu 18 jaar en word er echt helemaal gek van alles ook al geprobeert enniks help nu ben ik ook op zoek naar botox ik krijg het volgens mij nergens vergoet ik heb ook al zo veel gebeld over al is he tegen de 1000 euro echt niet leuk mee en helemaal niet al je alleen maar stage loopt dus lang moet spraken er voor ik las wel een bericht van iemand hier bovend ie het in belgie ging doen heb je mischie niet een naam van die kliniek want mischien is het daar wel iets goed koper en dan kan ik gewoon ook daar een af spraak er bij maken mischien help dat me wel is er niemand anderes die weet waar je het goedkoper dan 1000 kan laten doen ik heb er nu wel 1 gevonden voor 600 euro maar is nog heel veel!
groetjs ikke
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Amanda,

Welkom op dit forum. Als je alles gelezen hebt dan weet je ook dat het bedrijf in Belgie Carpe heet. Doe maar zoeken en tik maar carpe in!

Succes!

Groetjes Thijs
amanda
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 jun 2005, 19:08
Contacteer:

hallo

Bericht door amanda »

hoi ja klopt ik kwam er achter dat ik nog veel meer kom lezen. ik ben ook meteen naar die site gegaan en ik was echt versteld van hun lage prijs ik wil het eigelijk wel een x bij hun laten doen maar ik las van iemand het slechte bricht er over maar ik las ook vele goede berichten over die kliniek ook op de libel site ik heb nu die kliniek een emailt gestuurd want er staat niet veel info op hun site over botox ik wil dat als ik het bij hun laat doen wel dat het echt helpt en niet dat ze maar wat doen aangezien hun lage prijzen ik hoop dat het dan goed komt en als ik het gedaan heb laat ik het jullie zeker allemaal weten :P hoe het bij mij geholpen heeft. aangezien ik heeeellll erg met dit probleem zit. :cry:
groetjes amanda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht