Om gek van te worden

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

daarom ben ik met mijn kop op tv geweest bij paul de leeuw om aandacht te vragen voor "ons" probleem, het word door veel mensen nog steeds al vies gezien en daarom voelen wij ons ook zo!
PRAAT EROVER MET WIE DAN OOK.dAN WORD JE BETER BEGREPEN GELOOF ME!!!!
Dan pas hebben de mensen zoiets van hee dat is erg vervelend !!!!
Dat is mijn mening en dat heb ikzelf ook zo ervaren.Kwam vanmorgen in een winkel en degene die achter de kassa stond zei me nog heey ik heb jou op tv gezien en ik wist niet dat dat een "ziekte" was en wat goed dat je dat hebt gedaan nu zal ik ook anders naar mensne kijken die zo erg zweten!!!
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Zo is het. Hoe meer mensen in je omgeving het weten, des te meer begrijpen ze het en kun je je veel vrijer bewegen. Dat is echt veel prettiger. Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die daarna nog zei:" Hee wat vies" Sterker nog:Ze waren het uit aan het leggen tegen mensen die een opmerking maakte over dat ik stonk
Praten lucht ook op.

Groetjes, Carina :D :D :D :D
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

precies ,maar ik begrijp dat het nu voor mij heel makkelijk is gezegt ik heb het al zo vaak tegen mensen gezegt maar kan me heel goed voorstellen dat het voor een ander heel moeilijk is.
Maar als je die drempel eenmaal over bent dan gaat het eigenlijk vanzelf is mijn ervaring!!
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Acheraf vind ik het van mezelf ook best knap, dat het zweten me nooit heeft weerhouden om ergens naar toe te gaan. Was het niet met verhullende kleding en een dozijn deo-bussen, maar ik ben toch gegaan.

Carina
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik liet me er ook niet van weerhouden en ging inderdaad met veel deo flessen(vakantiemini's) en kleding dat het meest geschikt was overal naartoe.
Maar toch was ik wel beperkt in mijn bewegingen probeerde bij iemand in de buurt te blijven die het dan wel van me wist.
Niet mijn armen optillen!Stel je voor dat iemand me zou ruiken!
Daar hield ik wel rekening mee zover als dat kon!!
Maar ja ik zweette niet alleen onder mijn oksels ik zweet over mijn hele lichaam, NU overal behalve mijnoksels!!!!
undercover
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 08 jun 2005, 15:33
Contacteer:

Bericht door undercover »

Dat is bij mij ook liep in de stad met vrienden en het was druk
probeerde ik iedereen te ontwijken dat ze me niet ruiken en dat constant.
vrienden allemaal zo van loop niet zo weg van ons enzo en ik schamen natuurlijk als hun naar binnen gaan sta ik buiten maar dan moesten we nog in de auto propvol toen dacht ik nee loop beter naar huis.
Maar dit vind ik echt erg gewoon het is niet leuk meer we kunnen er togh ook niks aan doen enzo we verdienen het om botox in te spuiten wordt het leven steeds beterder.
Plaats reactie