Onderzoek Hyperhidrosis en Voeding!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Op wie kunnen we rekenen?

Peiling eindigde op zo 17 dec 2006, 14:18

Mij natuurlijk!
17
85%
Geen interesse...
1
5%
Mij misschien...
2
10%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ja, alleen was een onderzoek zoals jij het beschrijft, binnen zo'n korte tijd niet haalbaar. We hadden maar zo'n 5 maanden de tijd om alles op te zetten en onder andere onderzoekspersonen te vinden. Het had gewoon niet haalbaar geweest om dan de gevolgen van een dieet te onderzoeken omdat een dieet sowieso voor langere tijd gevolgd had moeten worden. Daarnaast had de onderzoeksgroep dan veel groter moeten zijn om de uitkomsten enige significantie toe te kennen. Anders hadden we zeker zo'n onderzoek uitgevoerd maar helaas was dit alles dat voor nu mogelijk was :(. Maar wie weet in de toekomst!

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!!!!! Vind het leuk om te zien wat jullie er van vinden :).
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nou, gisteren heb ik mijn diploma gekregen. Ten overstaan van zo'n 300 mensen werd onze scriptie nog even besproken en had onze begeleidende docent een slogan bedacht: "Voor een ieder die zweet is er een passend dieet". :)
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

Gefeliciteerd met je diploma!!!!

Bij die slogan heb ik zo mijn bedenkingen..............maar ik zal de enige wel niet zijn.

Top dat je nu je diploma hebt, wat is je volgende stap.........na het genieten van een welverdiende vakantie?
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hmm, helemaal vergeten te reageren, ben lekker bezig ;).

Nee, ben het zelf ook niet eens met de slogan maar denk nog steeds dat voeding een enorme rol kan spelen maar dat mag inmiddels wel duidelijk zijn ;).

Ik ben nu van plan om een paar maanden te gaan reizen en dan begin 2008 op zoek te gaan naar een baan als diëtist en op zoek naar een eigen huisje. Werk momenteel wel vrijwel fulltime als voedingsassistente, mijn bijbaantje van tijdens mijn studie, dus ben nog wel een beetje met mijn vak bezig :).

Jullie allemaal een lekker vakantie gehad?
anoniem7
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 16 nov 2007, 19:41
Contacteer:

Bericht door anoniem7 »

goed bezig!

maar 23 personen is te weinig om meer duidelijkheid te krijgen omtrent HH en het verband met voeding.

beter laat je 200 mensen zo'n soort vragenlijst maken!


maar het ziet er verder wel strak en uitgebreid uit, alleen meer mensen voor het onderzoek strikken.


gr
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ja, 23 is ook te weinig maar meer respons kregen we niet. Wel jammer, want daarom zijn onze resultaten niet significant bevonden. Maar ja, wie weet in de toekomst...!
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hee Angela,

Heb je nog tips voor ons wat betreft HH en voeding?
Welke nummers moeten we vooral laten staan?

Groetjes
roberticus
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 09 mar 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Onderzoek Hyperhidrosis en Voeding!

Bericht door roberticus »

Ik ga ook zeker mee doen! Het zou fantastisch zijn als dit mensen kan helpen. Succes!
onlymeisje
Vijver
Vijver
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 26 dec 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Onderzoek Hyperhidrosis en Voeding!

Bericht door onlymeisje »

En, wat is de uitkomst?
dribbel
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 18 apr 2014, 13:12
Contacteer:

Re: Onderzoek Hyperhidrosis en Voeding!

Bericht door dribbel »

Hallo

Ben heel benieuwd ,is er al meer bekent over voeding en hyperhidrosis

Groet Alie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht