Zweeds middel tegen zweet (werkt goed)

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Jones
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 17:51
Contacteer:

Zweeds middel tegen zweet (werkt goed)

Bericht door Jones »

HI!
Hier in Zweden is "Absolut Torr" verkrijgbaar. Dit middel helpt tegen o.a oksel, hand en voetzweet. Maar kan volgens mij geen kwaad voor eventuele andere zweetplekken.
Het is een 35ml flesje wat alcohol en aluminium chloride als hoofdingrediënten heeft.
Je brengt het middel ´s avonds voor het slapen gaan aan. De volgende ochtend moet je het goed afspoelen. Douchen kan geen kwaad(!)
Wat er gebeurd is dat dit middel de zweetkliertjes zó vernauwd, dat er vrijwel geen of een héle kleine hoeveelheid zweet maar kan doorkomen.
Aanbevolen wordt om dit maar 1 keer per week te doen. Maar met een agressieve form van hyperhidrosis kan dit vaker gebruikt worden.
Nadeel daarvan is wel dat bij overmatig gebruik de huid (alleen bij de handpalmen) erg uitdroogd en strak aanvoeld! En dat kan dus pijnlijk zijn. Maar voor sommigen is dat het wel waardt (voor mij ook btw).
Ik merk dat als ik extra gespannen of erg zenuwachtig ben, dan voel ik zegmaar het zweet in mijn handen proberen door te komen, en dat kan wat kriebelen maar eist verder niet veel aandacht..
In dat geval moet je gewoon steeds (kleine) hoeveelheden handcréme gebruiken om de boel wat soepeltje te houden.
Het is echt een superhandig middeltje wat ik gebruik naast mijn Drionic behandelingen en als ik op vakantie ga.
Of soms kan ik het gewoon niet opbrengen om wéér een Drionic behandeling te ondergaan, dus dan gebruik ik "Absolut Torr" bijna elke dag.
Dit middel is hier trouwens ook zeer populair bij mensen die strakke shirts dragen tijdens het uitgaan, en onder géén voorwaarde ook maar een mizzerig zweetvlekje onder de oksels willen.
Maargoed!
Dit middel kost ong 8,50 euro. En is hier in Zweden zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek.
Jullie kunnen dit middel via mij bestellen.
Ik ben altijd bereid dit middel op te sturen en lotgenoten te helpen!

Succes iedereen en sterkte
Karin7878
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 11:19
Contacteer:

Zweeds middel werkt echt!

Bericht door Karin7878 »

Hoi! Ik las net op de website dat "jones" bereid is het middel te versturen vanuit Zweden. Mijn potje is bijna leeg. Hoe kan ik contact met je krijgen zodat we iets af kunnen spreken dat je een aantal potjes naar me toe kunt sturen?

Natuurlijk via betaling en verzendkosten betaal ik dan ook.




dank!
roland1979
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 24 mei 2009, 12:54
Contacteer:

Re: Zweeds middel tegen zweet (werkt goed)

Bericht door roland1979 »

Ik zou dolgraag eens een bestelling plaatsen. ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht