Odaban werkt bij mij 100% en heb alles!! al geprobeerd

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Her0cksmys0cks
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 28 sep 2007, 17:47
Contacteer:

Bericht door Her0cksmys0cks »

heeft er iemand toevallig ook last van bijwerkingen?
Ik ben al begonnen met het aanbrengen van odaban met een watje..., ik smeer de huid om mijn oksel ook nog in met zalf (kalmerend voor de huid) ;)
de laatste tijd jeuken mijn oksels echt zo erg, alsof...ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Met nagels op de blote huid...Das zo jammer want het werkt gewoon wel maar het staat alleen een beetje raar als je in de klas zit of in een groot gezelschap bent en je zit continu aan je oksels te krabben :shock: als 1 of andere baviaan

Misschien dan een andere vraag, wat doet odaban nu eigenlijk? en dan bedoel ik niet het stoppen van zweten, maar hoe gaat het middeltje te werk? ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.... :lol:
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik heb soms wel een beetje jeuk, maar niet echt veel.
Ook schrok ik me te pleuris toen mijn oksel na het opspuiten van Odaban helemaal wit werd.
Daarna begon het een beetje te prikken en jeuken, maar dat betekent dat het in begint te werken.

Verder heb ik geen bijwerkingen.
Apenootjes
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 02 nov 2007, 15:52
Contacteer:

Bericht door Apenootjes »

na dit gelezen te hebben, ga ik het denk ik ook bestellen!
het enige probleem waar ik mee zit, is het vertellen aan mijn ouders.. ik schaam me ervoor dat ik zweet. best raar eigenlijk, als ik last van zweetvoeten zou hebben zou ik dat gewoon zeggen! maar onder mijn armen.. brrr.. ik hou er echt niet van..
hebben jullie tips om et te zeggen? :( ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen..
en dat terwijl ik mijn moeder normaal altijd alles vertel.. maar ik word echt steeds onzekerder en ben er steeds mee mee bezig. mijn hele dag draait erom!!
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Van enige bijwerkingen heb ik helemaal geen last!

Hetgene jij beschrijft heb ik allemaal ook gehad toen ik andere producten gebruikte. Misschien moet jij ook op zoek gaan naar een product dat bij jou geen bijwerkingen geeft? Het effect van de producten is bij mij steeds hetzelfde, het is enkel die pijn/jeuk/beschadiging van de oksel dat zo verschrikkelijk is...

Hopelijk vind jij ook ooit jou oplossing...

____

Om het aan je ouders te vertellen.
Er zijn niet zo veel mogelijkheden vrees ik.
Ik zou het ze gewoon vertellen en reageren ze niet zo goed, of beseffen ze niet wat het betekent om zo te zweten, laat ze dan gewoon dit forum eens lezen!

Ik wens je in ieder geval veel moed en succes!


Groetjes,
Dopey
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 06 nov 2007, 18:09
Contacteer:

Bericht door Dopey »

Ik heb ook Odaban besteld!!!

Heb het nu binnen...ben benieuwd.

Nu heb ik een Duitse bijsluiter en ik ben heel slecht in Duits...Kan iemand mij vertellen hoe het werkt?!

xxx Dopey
ichigo
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 21:47
Contacteer:

Bericht door ichigo »

hmmm zo te zien werkt dit middel dus echt ? maar heeft iemand hier het al getest voor een ander gebied dan onder de oksels ? ik heb namelijk veel last van mn bovenlip die zweet en ik hoop echt dat het zal helpen maar als er hier al mensen jeuk en een rode huid ervan krijgen is het mss wel best om niet op mn bovenlip te spuiten ? of heeft iemand hier al positieve ervaringen mee :D
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Ik gebruik het nu 3 weken (of meer?) en het bevalt me prima!!
Ik heb geen enkele zweetplek meer in mijn kleding!
Nu durf ik ook andere kleuren aan te doen, en ik beweeg al een stuk meer.
Aangezien ik van te voren een tijve hark was, omdat ik bang was dat ze dan die zweetplekken zagen.
Mijn humeur is er ook al een stuk beter op, ik ben een stuk vrolijker.
Echt een aanrader.
Crossheart
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 23 jan 2008, 09:33
Contacteer:

Bericht door Crossheart »

Hallo,
Ben nieuw op het forum maar ik heb dus ook alles geprobeerd en nu Obadan besteld via engeland en hoop echt zoooo dat het werkt!! :) eindelijk niet meer alleen zwart aan. Hebben jullie ook dat in een winkel je automatisch bij het zwarte kijkt en daar ook naartoe loopt..nou na jullie reacties ben ik echt super benieuwd. Heb een hele gevoelige huid dus hoop dat het aanslaat anders rest mij alleen nog botox... :)

xxx Kelly
bloosje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 jan 2008, 17:11
Contacteer:

Bericht door bloosje »

Hee kelly! ik heb precies hetzelfde, kijk automatisch alleen maar bij de zwarte kleding.
hoe heb jij odaban besteld? en zitte er nog verzendkosten bij ofzo?
groetjes
Hyper Hydrosis
Beekje
Beekje
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 05 dec 2007, 21:46
Contacteer:

Bericht door Hyper Hydrosis »

Gebruikt iemand dit ook op de handen? En werkt het?
Crossheart
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 23 jan 2008, 09:33
Contacteer:

Bericht door Crossheart »

Hey bloosje! :)
Via de website van odaban kun je het bestellen. Ik heb via de website besteld dan moe je bij het postkantoor 15 euro in een enveloppe doen (deze gaat naar engeland) en 2 weken later kwam het aan met de post..ik gebruik het nu 2 dagen en volgensmij werkt het goed :) heb vandaag een groen truitje aan gehad en gelukkig niks gezien maar morgen is de echte test want dan moet ik werken :S dus ik ben benieuwd maar als ik jou was zou ik het ook proberen..het prikt en jeukt wel maar ik las hier op het forum dat dat normaal is dus dat heb ik er wel voor over..en met odorex was dat ook zo maar dat hielp maar even bij mij! :)

Groetje Kelly
Crossheart
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 23 jan 2008, 09:33
Contacteer:

Bericht door Crossheart »

Hey mensen,
Okay odaban is echt de beste tip ooit!!! Ik heb het 2 dagen gebruikt (want mag maar 2 x in de week) en heb vandaag spijkerjurkje aan de best strak onder de armen zit...ik ben gewoon de hele dag al droog!!! :) :) ik ben zooo blij morgen ga ik mijn rood/bruine blousje aandoen ik ben benieuwddd ik voel me echt zoooo blij!! en geloof me ik heb het echt heet nu maar zweten onder de armen NIET!!! :)
Echt super bedankt!!!

xxx Kelly
Kellyke
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 04 feb 2008, 22:50
Locatie: Evergem
Contacteer:

odaban gekocht

Bericht door Kellyke »

Hallo, ik heb net odaban besteld via internet.
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat.

groetjes,
Kellyke
Anja
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 09 feb 2008, 20:40
Contacteer:

Bericht door Anja »

Ik heb ook al jaren last van overmatig zweten. En ook alle middeltjes al geprobeerd, zelf op dokters recept heb ik iets gekregen wat niet werkt. Eigenlijk werken alle middeltjes een aantal weken en dat lijkt het alsof je lichaam er aan went en de werking stopt.
Dus toen ik de verhalen las over Odaban heb ik het direct besteld via de website.
Ik gebruik het nu bijna een maand, maar tot nu toe werkt het nog niet echt optimaal, ik zie wel verschil, maar heb nog steeds natte plekken in mijn kleding. Ik heb het de eerste week elke dag gebruikt en daarna 1 keer in de week, omdat het toch wel een beetje irriteert.

Ik denk dat ik het weer iets vaker ga gebruiken aangezien het bij 1 keer in de week niet werkt bij mij.

Groet Anja
Zweetplekje
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Bericht door Zweetplekje »

ohh.. ik denk dat ik het ook maar eens ga bestellen, iedereen is er zo positief over!! :D
alleen wat is de site van odaban?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht