Welke (mannen) deo is het beste tegen geur????

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Alejandro
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 16:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Welke (mannen) deo is het beste tegen geur????

Bericht door Alejandro »

Ik wil graag weten welke deo het beste is tegen geur (voor mannen)!!!!!

Ik gebruik AL CHL 20% tegen het zweten zelf en dat helpt heel goed onder de oksels... hoewel ik nu op andere plaatsen ben gaan zweten... maar goed... Mij gaat het meer om het geur....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik zou deoleen de zalf proberen.....
jongeman
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 08 jan 2007, 00:18
Contacteer:

Bericht door jongeman »

Hallo!

Ik gebruik 2 verschillende deo's.

Eentje voor dagelijks gebruik, dat is Therme Skincare Anti-transpirant Spray Thalasso. (allergeenvrij met zeemineralen voor de gevoelige huid haha)

Voor heftige situaties waar ik echt niet wil stinken gebruik ik... jawel Lacoste, de zwarte deostick voor mannen. Dit is denk ik vooral kwaad met kwaad bestrijden daar de Lacoste sterk ruikt en lang blijft zitten. Maar het werkt!

Gelukkig heb ik nooit klachten dat ik naar zweet ruik, ik let er ook erg goed op. Ik scheer mijn oksels en gebruik regelmatig de Dryshield okselpads, naast het maskeren van het zweten gaan ze ook de gele vlekken tegen in witte t-shirts. Ook helpen ze tegen stank.

Succes!
Alejandro
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 16:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Alejandro »

Hi,

Ik heb zelf deoleen maar die spray... is dat hetzelfde als de zalf? of heeft de spray minder effect ofzo? :oops:

En die zwarte deo stick van lacoste hebben meerdere mensen daar ervaringen mee ? is het een anti transparant of verbloemt het de geur alleen..?

Ik heb die thalasso met zeemineralen ook ik vind het lekker fris ruiken.... alleen ik weet niet of ie echt goeden langdurig werkt ?!....

zoals jullie kunnen lezen ben ik echt de klus kwijt wat betreft deo's hahah ze zijn er in alle soorten en maten en ik weet nog steeds niet welke beter is....
Alejandro
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 16:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Alejandro »

Ik scheer mijn oksels ook, draag mijn kleren maar 1 keer en dan gelijk in de was... maar bij mij is het zo dat ik volgens mij al gewend ben aan mijn geur ofzo, want ik ruik het echt nooit van mezelf....

En daarom word ik nog onzekerder, want ik weet niet wanneer ik ruik en wanneer niet.... ik doe maar wat ( met deo's) en kijk hoe andere mensen erop reageren zeg maar.... maar dat is echt frustrerend.... vraag me af of het tussen mn oren zit of wat haha :oops: :(
jongeman
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 08 jan 2007, 00:18
Contacteer:

Bericht door jongeman »

Hallo!

Die Therme Thalasso werkt bij mij heel goed, blijft ook lang genoeg zitten.

De zwarte stick van Lacoste gaat het zweten niet tegen, het is volgens mij puur om de geur te verbloemen. Deze stick kost trouwens iets in de richting van 16 euro.

Ik vraag een medemens wel eens: 'wil je even snuffelen of ik naar zweet stink?' Gelukkig krijg ik zeer zelden een bevestigend antwoord...

Je zou er aan kunnen denken om je oksels 's ochtends eens goed te wassen met anti-bacteriële zeep. Het zijn veelal de bacteriën die de stank veroorzaken. Ook kan je een 'eigen' lichaamsgeur hebben door je voeding, bepaalde kruiden enz.

Succes!
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

Misschien helpt dit je

Bericht door Debbie S »

Hai Alejandro,

Misschien helpt het produkt dat mijn vriend en ik gebruiken je. Hij gebruikt sinds een paar maanden Sweat off, dat heeft een Duitse kennis van ons meegenomen en tot nu toe helpt het uitstekend. Bart werkt in de bouw en rook elke dag erg naar zweet, maar dat was bijna direkt over!

Een minpuntje is dat ze het in Nederland nog niet verkopen. Ik heb een mailtje gestuurd en ze zijn er mee bezig. Nederland kan het tot dan alleen bestellen via sweat-off.es (site is in meerdere talen hoor)

Pluspuntje is dat je het maar weinig hoeft aan te brengen en je erg lang met de roller doet (ze zeggen een jaar!) en daarom ben ik er ook mee begonnen.

Kijk maar wat je er mee doet! Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Succes,
Debbie
loper
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 14 okt 2007, 11:39
Contacteer:

Een spray in plaats van een doe roller!

Bericht door loper »

Ik gebruik een spray van het merk sweat-stop. Dat werkt bij mij geweldig. Het voordeel van deze spray is dat je het op meerdere plaatsen kan gebruiken. Deze spray is dermatologisch getest en op aloe vera basis, ik heb daardoor het gevoel dat deze spray in vergelijking met andere produkten die ik in het verleden al heb uitgeprobeerd zeer huid vriendelijk is. Ik wist in het begin natuurlijk niet dat het zo goed helpt maar het voordeel van dit merk is dat je het kan uitproberen met een 30 dagen garantie. Als je binnen 30 dagen er niet van overtuigd bent dat het helpt dan krijg je je geld terug.
Het enige nadeel is dat je het alleen over het internet bestellen kan en dat die geen nederlands spreken.
Debbie S
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: do 27 sep 2007, 19:39
Contacteer:

SWEAT OFF

Bericht door Debbie S »

Ja dat is bij sweat off ook zo, als het niet naar je zin is dan krijg je geld terug. Enne, ze spreken er van alles, ook nederlands. Ik hoop dat ze het snel in de winkels krijgen, dat wel. Maar 1 keer per jaar bestellen is ook niet een ramp, toch!

Anyway, heb van de week een feestje en daar ga ik voor het eerst vrolijk naartoe!

Succes allemaal,
groetjes Deb
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Sweat-off is ook in Nederland te bestellen. Kijk maar op:

http://www.sweat-off.info/

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht