Syneo 5

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Paul P. Kopinsky »

AHC20 sensitive is perfect met natuurlijke plantenextracten. Voor de gevoelige huid ... http://stores.shop.ebay.nl/antitranspirante

Liefs Paul from Poland :beer
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door EHV »

Beste Jan/en anderen,

Ik trek mijn eerdere bericht van tijdje terug in ;) Syneo 5 werkt wel degelijk bij mij, en goed ook!Ik heb het toen denk ik neit perfect aangebracht.
Ik breng het nu s avonds aan (1x in de 4 a 5 dgn), als ik niets aan heb of een topje zodat het echt in mijn huid trekt. Ik gebruik er evt. af en toe de spray (! die is heel goed ook) van Odorex extra dry bij, of heel soms doe ik die 's ochtends nog even over de oksels (1 spraytje per oksel).
Ik blifj absoluut droog! Zelfs op mn sollicitatiegesprekken (die ik nu even niet meer heb omdat ik een baan heb) en in drukke ruimtes en spannende situaties! Ook bijinspanning, maar eigenlijk zweette ik daar al nooit bij.
Absoluut een aanrader. Het gaat wel sneller op dan gedacht, maar goed ik heb het er voor over!
Ik hoop dat dit blijft werken, maar ik heb er wel vertrouwen in!
EHV
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 12:50
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door EHV »

Overigens; ik heb af en toe nog wel zweet op andere plekken, zoals voorhoofd/bovenlip/rug/benen, dat is voornamelijk als ik van mijn fiets afstap of lang in de warme zon zit. (heeft ook deels te maken met mijn slechte conditie;))
Maar goed, misschien dat het zweet er dus op die manier 'uitkomt', zoals ik hier wel vaker lees, weet niet of dat mogelijk is.
Maar goed, het is wat lastig af en toe maar valt te verwaarlozen!
:banaan :cheer
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi Jan! AHC20 sensitve is de huidvriendelijke anti-perspirant, speciaal voor de gevoelige huid. Geen irritaties ... success!

Liefs, Paul from Poland :beer
lila89
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 15 jul 2009, 18:28
Contacteer:

Re: Syneo 5

Bericht door lila89 »

Ik heb Syneo 5 afgelopen vrijdag gekocht.
Onder mn oksels werkt het super! ben al vanaf vrijdag echt droog onder mn oksels. Tegen het zweet uit mn handen en voeten is het spul niet opgewassen.
Maar normaal beginnen mijn oksels ook te zweten wanneer ik zweet handen/voeten heb. nu dus niet, ik was echt nogal verbaasd eigenljk..
Plaats reactie