Odaban op voorhoofd?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Swet
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 05 jul 2007, 12:00
Contacteer:

Odaban op voorhoofd?

Bericht door Swet »

Hallo,

Wie heeft er ervaring met Odaban op het voorhoofd, wangen?
Hoe en wanneer breng je dit op?
Er is ook nog een variant Face saver.
Welke geeft het beste resultaat.?

Het zweet guts tijdens mijn werk langs me hoofd. Ik hoef jullie niet uit te leggen, dat dit ontzettend hinderlijk is.
"Heb je het warm" is een veelgestelde vraag. Dan wordt doodleuk de verwarming tig graden hoger gezet.
Het transpireren is voornamelijk op mijn hoofd. :(
Graag hulp van degene die ervaring heeft met de bovenstaande spray's

gr
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Odaban op voorhoofd?

Bericht door OkraMau »

dit kan bij iedereen anders zijn, maar ik heb 1x odaban om me gezicht/hoofd gebruikt... en de dag erna dacht iedereen dat ik me verbrand had...
pijn, rood, schraal...
maar bij me vorige werk had ik iemand bovne me die had ook odaban voor ze voorhoorfd, en die had weer totaal geen irritaties..
da's dus bij iedereen anders.. meeste van de zalfjes en spraytjes kun je toch nog altijd het allerbeste zelf ervaren, aangezien ieder lichaam anders is.
Success!
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: Odaban op voorhoofd?

Bericht door Steff »

Ik heb gisteravond Obadan op mijn voorhoofd gesmeerd met behulp van een oxl pad die ik hopelijk door de Therme niet meer in mijn t-shirt nodig heb... ;-)
Rene
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 11:04
Contacteer:

Re: Odaban op voorhoofd?

Bericht door Rene »

Hoi Steff,

heeft het geholpen op je voorhoofd/ gezicht?

Ik heb dit product gisteren besteld?

Heb je tips over het gebruiken van dit product?

Gr

Rene
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: Odaban op voorhoofd?

Bericht door Steff »

Rene schreef:Hoi Steff,

heeft het geholpen op je voorhoofd/ gezicht?

Ik heb dit product gisteren besteld?

Heb je tips over het gebruiken van dit product?

Gr

Rene
Hoi Rene,

Om de paar dagen spuit ik wat obodan op een doekje (oxl-pad... :) ) en smeer ik mijn voorhoofd er dun mee in. Ben daardoor zeker niet zweetvrij daar, maar heb wel de indruk dat het inmiddels een positief effect heeft. Gevoelsmatig zweet ik in mijn nek nu wel wat meer, maar het kan ook best zijn dat dat me nu eerder opvalt omdat de afleiding bij het voorhoofd wat weg is. Tips heb ik verder niet zozeer, behalve dat ik zelf dus heel rustigjes en dunnetjes ´opbouw´, iets waarvan ik hier of elders op internet gelezen had dat dat de beste methode is.

Groet,

Steff
Rene
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 11:04
Contacteer:

Re: Odaban op voorhoofd?

Bericht door Rene »

Hoi Steff,

Ik gebruik Odaban inmiddels meer dan een maand.

Ik heb dezelfde ervaring als jij. Het heeft een positieve werking maar het maakt je zeker niet zweet vrij in het gelaat.

Ik heb net als jij het gevoel dat ik meer in mijn nek ga zweten.

Ik heb het gevoel dat ik later met zweten begin maar dat als het begint het gewoon niet wilt ophouden.

Heb jij alternatieve geprobeerd op het voorhoofd?

Groetjes

Rene

Steff schreef:
Rene schreef:Hoi Steff,

heeft het geholpen op je voorhoofd/ gezicht?

Ik heb dit product gisteren besteld?

Heb je tips over het gebruiken van dit product?

Gr

Rene
Hoi Rene,

Om de paar dagen spuit ik wat obodan op een doekje (oxl-pad... :) ) en smeer ik mijn voorhoofd er dun mee in. Ben daardoor zeker niet zweetvrij daar, maar heb wel de indruk dat het inmiddels een positief effect heeft. Gevoelsmatig zweet ik in mijn nek nu wel wat meer, maar het kan ook best zijn dat dat me nu eerder opvalt omdat de afleiding bij het voorhoofd wat weg is. Tips heb ik verder niet zozeer, behalve dat ik zelf dus heel rustigjes en dunnetjes ´opbouw´, iets waarvan ik hier of elders op internet gelezen had dat dat de beste methode is.

Groet,

Steff
Plaats reactie