Zweethanden

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Marijke T.
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 mei 2009, 09:49
Contacteer:

Zweethanden

Bericht door Marijke T. »

Beste mensen,
Sinds een maand heb ik ongekend veel last van zweethanden. Als je nu naar mijn handen kijkt, lijkt het alsof ze zo uit de wasbak komen.... Daar hoef je ze niet eens voor aan te raken. Bijzonder genant temeer omdat ik voor mijn werk het handschudden echt niet achterwege kan laten. Maar ook het vasthouden van een pen of een computermuis is eigenlijk niet te doen. Ik gebruik Aluminium Chloride, echter dat gaat erg langzaam vooruit helaas. Verder weinig last van overtollig transpireren.

Er wordt veel gesproken over Obadan. Helpt dat ook voor handen? Wie heeft tips voor mij?

Marijke
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 02 feb 2009, 11:43
Contacteer:

Re: Zweethanden

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Robbedoes
Beekje
Beekje
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 30 jul 2007, 16:42
Contacteer:

Re: Zweethanden

Bericht door Robbedoes »

Hoi Mareike,

Ook ik heb vooral last van zweethanden. Zo onderhand heb ik al onwijs veel geprobeerd om dit te verhelpen. Zo ook de AHC forte waar Paul naar verwijst maar helaas zonder resultaat. Verder heb ik geprobeerd Odaban, Iontoforese, oxybutinine, acupunctuur en aluminiumchloride. Jammer genoeg werkt dit allemaal niet bij mij maar het zal jou wellicht kunnen helpen. Op dit moment heb ik via de huisarts clonidine. Dit gebruik ik nu een week en ik heb het idee dat dit het zweten wel iets verminderd. Wanneer ook dit niet helpt laat ik een ETS operatie uitvoeren.

Hoop dat er iets tussen zit wat voor jou werkt!
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: Zweethanden

Bericht door edwin370 »

HALLO, Zweethanden , zweetvoeten geef aub je Email aan edwin370 en ik stuur je GRATIS mijn
6 pag A4 verhaal met DE OPLOSSING

Ik hoor van je.

Mvg edwin370
edwin370
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 15 apr 2009, 22:57
Contacteer:

Re: Zweethanden

Bericht door edwin370 »

Hoi Mareike, Wat is ETS ? En wat kost dat ? Zijn er bijwerkingen ?
Mvg edwin370
Plaats reactie