Odaban

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
mike
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 mei 2005, 00:51
Contacteer:

Odaban

Bericht door mike »

Hallo allemaal,

ik heb een vraagje, kan je odaban alleen in het buitenland bestellen of kan je het ook in nederland kopen. zo jah, waar dan ????

alvast bedankt.

groetjes......
sweatie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 09 mar 2006, 20:08
Contacteer:

Bericht door sweatie »

Ik heb het zelf een tijdje geleden besteld via internet op www.odaban.com en had het binnen twee weken in huis. Dat bestellen gaat dus prima (met creditcard). Ik had twee flesjes besteld en het kon zelfs door de brievenbus. Ik heb het de eerste keer goed onder de oksels gespoten. Waaaah, nou dat heb ik gemerkt. Flinke steken gehad. Maar.......het hielp wel. Ik spuit er nu een heeel klein beetje op en zelfs met het weer van afgelopen dagen is het nagenoeg droog gebleven.
Ruud
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 13:33
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Ruud »

Odaban bevat:

: 20% w/v Aluminium Chloride 6H20, 1% v/v Dimethicone Copolyol 193, Ethanol 'B' (DEB) to 100% v/v.

Maw dit kun je via je huisarts gewoon op recept krijgen. Scheelt je mooi een hoop centen ;)
Ik heb zelf een 500 ml fles en daar kun je wel ff mee vooruit...
mike
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 mei 2005, 00:51
Contacteer:

Bericht door mike »

sweatie schreef:Ik heb het zelf een tijdje geleden besteld via internet op www.odaban.com en had het binnen twee weken in huis. Dat bestellen gaat dus prima (met creditcard). Ik had twee flesjes besteld en het kon zelfs door de brievenbus. Ik heb het de eerste keer goed onder de oksels gespoten. Waaaah, nou dat heb ik gemerkt. Flinke steken gehad. Maar.......het hielp wel. Ik spuit er nu een heeel klein beetje op en zelfs met het weer van afgelopen dagen is het nagenoeg droog gebleven.
ik wil het voornamelijk gebruiken voor me handen en voeten. want daar zweet ik erg veel. is dat ook mogelijk met odaban ?????
mike
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: do 26 mei 2005, 00:51
Contacteer:

Bericht door mike »

Ruud schreef:Odaban bevat:

: 20% w/v Aluminium Chloride 6H20, 1% v/v Dimethicone Copolyol 193, Ethanol 'B' (DEB) to 100% v/v.

Maw dit kun je via je huisarts gewoon op recept krijgen. Scheelt je mooi een hoop centen ;)
Ik heb zelf een 500 ml fles en daar kun je wel ff mee vooruit...
jah ik had zelf al Aluminium Chlor. creme 20% FN van de dokter gehad, maar dat helpt niet echt...
sweatie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: do 09 mar 2006, 20:08
Contacteer:

Bericht door sweatie »

Als dat aluminiumchloride exact hetzelfde is scheelt het behoorlijk als je het bij de huisarts vraagt. In een flesje odaban zit maar 30ml en kost € 12. Op het etiket van odaban staat wel dat het voor voeten te gebruiken is.
Ruud
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 13:33
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Ruud »

jah ik had zelf al Aluminium Chlor. creme 20% FN van de dokter gehad, maar dat helpt niet echt...[/quote]

Creme is toch iets anders dan een oplossing denk ik. Je kan het allicht proberen toch? Obadanspray is iig precies hetzelfde als een AlChloride 20% oplossing. Die fles van 500 ml kost 25 euro.

Ik ben benieuwd naar je ervaring, mocht je toch voor obadan gaan.
MadCreation
Beekje
Beekje
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 08:35
Contacteer:

Bericht door MadCreation »

HoiHoi,

ik ben nog maar net nieuw op het gebied en weet pas sindskort dat ik hyperhidrosis heb ( dat het een naam heeft). Is Odaban ongeveer hetzelfde als Syneo5? Kan je hier ook imuum voor raken?
Ruud
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 22 mar 2006, 13:33
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Ruud »

MadCreation schreef:HoiHoi,

ik ben nog maar net nieuw op het gebied en weet pas sindskort dat ik hyperhidrosis heb ( dat het een naam heeft). Is Odaban ongeveer hetzelfde als Syneo5? Kan je hier ook imuum voor raken?
Ieder mens is verschillend, dus ik denk dat het door proberen de enige manier is om het uit te vinden. Ik heb zelf geen ervaring met bovenstaande middelen.
Plaats reactie