Middeltjes

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Middeltjes

Bericht door Kel'thuzad »

Ik weet dat dit meestal niet werkt, en dit bij iedereen anders is, maar laten we de mogelijke deo's en anti-transpirants in deze draad verzamelen, met onze ervaringen erbij.

Odorex

Gewone deo's werken niet zweetremmend bij mij (uiteraard, anders zat ik hier niet), dus ik ben vorig jaar met Odorex begonnen. Dat werkte prima, en mijn probleem leek opgelost. Tegen het einde van de zomer nam de werking echter af, en ook na het ruim een half jaar niet te hebben gebruikt verbeterd de werking niet meer. Helaas, pindakaas.

Deoleen

Ik was er eigenlijk op uitgetrokken om Syneo 5 te kopen (om uit te proberen), maar deze was stukken goedkoper, dus is een eerste optie. Morgenochtend na een grondige wasbeurd voor het eerst opdoen, dan weten we binnen een paar uur een stuk meer: wegpleuren of een vreugdedansje.
justadancer

Bericht door justadancer »

deoleen is niet gemaakt om het zweet te verminderen maar om de geur ervan te verminderen
Kel'thuzad
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 02:55
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Kel'thuzad »

Hmm, het staat er wel op.

Maargoed, het werkt niet of nauwelijks ;)
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Deoleen werkt bij mij ook niet om het zweten te verminderen, wel fijn is dat het niet geparfumeerd is en geen nare geurtjes achterlaat. Daarom gebruik ik het al jaren. Van die stink - axe of al die andere deo's met parfum erin kots ik echt. Hangt er de hele dag zo een goedkope deolucht om je heen. Als je een lekker geurtje wilt spuit je toch een luchtje op.

Als je niet meer wilt zweten bij je oksels moet je deze laten behandelen met botox, dat doe ik al 3 jaar (om de 9 maanden een behandeling) en werkt perfect. Bij mij dan, het effect (de termijn hoe lang het wetkt) zal bij iedereen verschillen, maar zowieso wordt het zweten minder.
Plaats reactie