axitrans?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

axitrans?

Bericht door ~Pelusa~ »

EY, ik heb gehoord van een middeltje waarvan je veel minder gaat zweten: axitrans. Nu wil ik weten of jullie hier ook van gehoord hebben. Voor degene die het kennen (en misschien gebruiken), even een paar vraagjes:
1) Kan je het ook in Nederland kopen?
2) Hoeveel kost het ongeveer?
3) Hoe ziet de verpakking er ongeveer uit? (vraag me niet waarom)
4) Heb je er een doktersrecept voor nodig?
groetjes
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

mm, ben er net achter dat axitrans niet in Nederland te koop is. Weet iemand dan een ander middeltje wat heel goed helpt tegen zweten, niet al te duur is, en waar je geen doktersrecept voor nodig hebt?
Kazi
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 14 mei 2006, 12:12
Contacteer:

Bericht door Kazi »

Probeer eens Odorex Extra Dry ;)
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

dat werkt niet bij mij (helaas, want het is wel het goedkoopste middel)
sita
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 19:13
Locatie: belgië
Contacteer:

Bericht door sita »

hoi,

axitrans hielp bij mij wel maar had veel wondjes aan mn oksels en nu gebruik ik een deocreme van louis widmer van bij de apotheker. deze helpt mij prima! maar denk wel dat deze niet mij iedereen werkt
Kristof2424
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 30 jun 2006, 17:18
Contacteer:

Bericht door Kristof2424 »

ik heb niet zo'n leuke ervaring met axitrans , ik kon er dat niet langer dan een kwartier oplaten , en zelfs dan al was het knalrood onder m'n oksels. Dit productje hielp bij mij dus niet. ik kreeg er enkel uitslag van.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

~Pelusa~ schreef:mm, ben er net achter dat axitrans niet in Nederland te koop is. Weet iemand dan een ander middeltje wat heel goed helpt tegen zweten, niet al te duur is, en waar je geen doktersrecept voor nodig hebt?
Deoleen creme kost 9 euro ongeveer en anders syneo5 kost wel 25 euro ofzo maar je hebt wel een niet goed geld terug garantie.

groetjes Thijs
Moi
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 aug 2006, 19:32
Contacteer:

Bericht door Moi »

Hai, Axitrans gaf me irritatie en jeuk. Veel doeltreffender, goedkoper en zonder vervelende bijwerkingen is Perspirex. Het is een zelfde soort van kleine roller dan Axitrans. In België verkrijgbaar bij de keten Di. Een aanrader.
Plaats reactie