Odorex Extra Dry Ervaring.

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

jupz
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 21:47
Contacteer:

Bericht door jupz »

gebruik odorex extra dry nu al meer dan een jaar en het werkt nog steeds perfect bij mij. Ik denk dat ik in mijn lichaam de bepaalde stoffen mis die ik met odorex wel binnen krijg. Ik kom in dezelfde situaties als voordat ik odorex gebruikte en nu zweet ik niet terwijl ik voorheen wel zweette.
Bij mij is het dus een puur lichamelijk probleem en niet psychisch.
Hopelijk blijft het voor altijd werken bij mij :!:
Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

kimmy schreef:staat allemaal al op het forum dus goed lezen!!!
Whoah! Draag je ook handschoenen bij je? ;P



Mijn vriendin kwam gisteren thuis met Odorex Extra Dry, ik had er een hard hoofd in want als dat middeltje van de apotheek (aluminium chloride 15% ofzo) niet eens werkt, waarom dit wel!
Toch wel gebruikt en jeeeeemig, vandaag de HELE FUCKING dag droog!!
Ik weet niet wat ik meemaak :o
Toch durf ik niet echt te juichen omdat ik verschillende verhalen lees hier. Bij de één werkt het na een tijdje niet meer en bij de ander wel dus vol verwachting klopt mijn hart :D
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

heey Mus,

Heb je het tegen mij over de handschoenen??
Wat bedoel je daarmee???Maar ja ik draag handschoenen als ik paardrij anders glijden de teugels uit mn handen!!!!

Kim
Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

Hihi, ik had al zo'n vermoeden dat ik te vaag zou zijn met die opmerking maar je lijkt me geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ;)
Nav die opmerking die ik heb gequote.

Maaruh, ik las dat je bij Paul de Leeuw bent geweest!
Heb je daar een link van oid?? Ben benieuwd!
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Is in 2005 geweest en dat staat niet meer op de historie van Papaul.
Zal misschien hier nog ergens op de site staan?
(TomH of Thijs????)

Ik een katje??
Nee hoor ik ben errug lief!En af en toe ook zonder handschoenen aan te pakken!

Kim
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

WAt ik bedoelde met die opmerking is alsvolgt.
Ik zit al vanaf het begin op het forum en heb alle vragen al heel vaak voorbij zien komen .
Ik kan me best voorstellen dat iemand vragen heeft maar trek er eerst eens een aantal uren hetzij dagen vooruit om het forum eens goed door te lezen.
Dat lost vaak al heel veel antwoorden op zonder een vraag te stellen.
Snap je?
Ik weet wel dat het erg moeilijk is als je deze aandoening hebt(weet er zelf alles van)
Wil ook niemand iets verwijten, maar please eerst lezen!!!

Kim
zweeet0r
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 22 jan 2008, 14:37
Contacteer:

Bericht door zweeet0r »

hallo!
ik ben nieuw hier. ik zit helaas met hetzelfde probleem als jullie. ik heb het hele jaar door last van overmatig zweten, of het nou heel koud is of heel warm. die zweetplekken onder m'n oksels is het enige wat soms mijn zelfvertrouwen laat kelderen want verder heb ik niks te klagen. heb veel vrienden, ben sociaal en ga elk weekend uit. ik heb alle deo's gehad maar geen 1 werkt. daarom wil ik nu odorex ultra dry gebruiken en heb wat gezocht op internet. ik ben 2 soorten tegen gekomen:

- de deodepper variant:
Afbeelding
- de lotion variant:
Afbeelding

welke is beter? of maakt dit niet uit, zijn er mensen die ervaring hebben met beide versies? welke beviel beter?
alvast bedankt!
Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

Hoi Zweet0r,

ik heb alleen ervaring met het eerste plaatje en het werkt uitstekend bij mij!

Ben helemaal happy!!! :D

Maar ik durf nog niet te vroeg te juichen omdat ik hier gelezen heb dat het bij iemand na 6 weken al was uitgewerkt.
Stiekem durf ik wel te denken aan al die kleding die ik sinds mijn 16e heb moeten vermijden..

A whole new world..
zweeet0r
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 22 jan 2008, 14:37
Contacteer:

Bericht door zweeet0r »

oke ik zie wel :) bedankt.

ik heb nu trouwens geen van beiden :P. ik heb de crème variant. geen idee waarom maar die heeft mn moeder mee genomen voor me. ik heb eerst mn oksels gewassen met zeep en daarna opgedaan en in laten trekken, ben benieuwd hoe het er morgen aan toe gaat, ik hoop zo dat ik geen plekken krijg maar ik heb er wel vertrouwen in :). ik kan het nu zeker goed gebruiken want heb proefwerkweek. bedankt iedereen voor de info! :)
Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

Elders in cyberspace heb ik een outcoming gehad wb mijn zweetprobleem (ik ben al jaren actief op die site, iedereen kent elkaar daar) en warempel, er waren nog wat mensen die met soortgelijk probleem kampen.

Eentje van hen heeft meteen Odorex Extra Dry aangeschaft en het werkt voor haar ook, ze is helemaal blij :D

Er was wel meteen zo'n zwartkijker die zei dat het ongezond is *tja...alles is tegenwoordig ongezond* :roll:
Banaan
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 16:55
Contacteer:

Bericht door Banaan »

Mensen die de creme variant gebruiken..

- Prikt het erg na het opdoen?
- Hoelang blijf je droog?

Heb het hier over de oksels :).
Iriis
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 19 feb 2008, 21:02
Contacteer:

Bericht door Iriis »

Mijn moeder gaat 't morgen ook voor me kopen. Ik hoop dat 't werkt
want er staan soms niet hele goede reacties bij maar ik hoop dat ik bij de mensen hoor waarbij het goed werkt

Dus ik zal jullie wel laten weten hoe mijn ervaring is vrijdag
't is echt fijn zo'n forum want ik denk in de klas altijd van waarom heb ik dit waarom zweet ik nou altijd

alleen nou blijkt dus dat ik niet alleen ben :D
Jacq©
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 06 apr 2008, 23:08
Contacteer:

Bericht door Jacq© »

Ik zweet ook al jaren overmatig onder mn oksels. Grote plekken in mn kleding, en dan nog de schaamte die ik voelde als mn kleding weer drijfnat was.

Ik gebruik nu al bijna 10 jaar Odorex Extra Dry Lotion en moet zeggen dat het goed helpt. Gelukkig! Alleen gebruik ik het niet iedere week.
Als ik het gebruikt heb, dan ben ik bijna 2 weken echt droog. Dan wacht ik nog een een aantal dagen, tot het zweten echt weer te erg wordt en dan gebruik ik het weer. Meestal gebruik ik het 1 keer per maand ongeveer, soms iets minder vaak. Waarschijnlijk dat het daaraan ligt dat het bij mij nog steeds goed werkt.

Al met al ben ik er erg tevreden over, en overweeg om ook de Vichy anti-transpirant 7 dagen te gaan proberen, evenals de nieuwe Odorex Extra Dry creme. Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Drupje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 16:07
Contacteer:

Bericht door Drupje »

Hoi iedereen,

heb al jaren last van overmatig zweten, en nooit geweten dat daar een naam voor was! Of dat ik niet alleen was!
Zeker als meisje vind i khet hatelijk om (zelfs in de winter) geen mouwen te kunnen dragen zonder na een uurtje al met een geurtje en natte plekken te zitten!
Ik ga morgen op zoek naar een Di of Kruitvat om Odorex te zoeken (België)!
Duim met me mee dat het helpt, want als student moet ik zeer vaak presentaties geven en ik durf al niet meer naar het scherm te wijzen, uit angst dat er weer zicht is op die kringen van mij!

Fijn kennis met jullie te mogen maken!

Groetjes
justme88
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 03 mei 2008, 19:54
Contacteer:

Bericht door justme88 »

ik heb dit spul een tijd gebruikt het hielp echt super helemaal geeen zweet meer.

maar sinds het einde van de zomervakantie vorig jaar helpt het helemaal niet meer.

ik snap er niks van weet iemand waar het aan kan liggen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht