Syneo 5

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

technofax
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 24 sep 2006, 18:40
Contacteer:

Syneo 5

Bericht door technofax »

Hallo forumbezoekers,

Ik heb een vraagje over Syneo 5. Gisteravond voor het eerst opgespoten onder mijn oksels. Vol hoop, ik heb er goede verhalen over gehoord/gelezen.

Vanochtend onder de douche leek het wel of ik een laagje rubber of zoiets op mijn oksel had zitten, het water reageerde er ook wat raar op, dus ik echt helemaal blij.

Maar helaas pindakaas de rest van de dag. Toch weer flink aan het zweten. In het begin bijna niet, maar in de loop van de dag toch weer een vlek die steeds groter werd.

- Kan het zijn dat ik het wat langer moet gebruiken voordat het werkt? Of ben ik gewoon een van de pechvogels waarbij het niet werkt?

- Is het verstandig vanavond weer te spuiten, of gewoon stoppen en de verpakking opsturen?

- Ik heb vandaag ook maar Odaban besteld nadat ik er op dit forum over gelezen had... hoe zit het hiermee? veel positieve reacties??

Ik hoor graag van jullie.

Bedankt.
DaPryde
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 aug 2006, 02:06
Contacteer:

Bericht door DaPryde »

Bij die zalfjes (en de pillen ook) is het niet zo dat t wondermiddelen zijn die na een keer gebruiken alles verhelpen.

Het moet altijd wat langer gebruikt worden. In het begin dagelijks, daarna meestal 1-3 keer per week. Maar dergelijke dingen staan ook gewoon in de gebruiksaanwijzingen....
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Zou het ook eerst ff een paar dagen proberen soms heeft het inwerktijd nodig!!
Succes ermee!!

Kim
Blackboard
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:58
Contacteer:

Bericht door Blackboard »

Ik gebruik nu sinds een paar maanden ook syneo 5 en is bij mij tot nu toe het enige product dat helpt. Bij mij werkte het ook niet meteen de eerste dag. Ik heb het toen een paar dagen achter elkaar gebruikt en toen werkte het goed, daarna gewoon 1 of 2x in de week opspuiten.
Trouwens wat bij mij opviel was dat het begon te werken wanneer ik wel lichte jeuk onder mijn oksels kreeg, maar dat neem ik voor lief. Liever soms een beetje jeuk dan erg zweterige oksels...
jetzie
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 20:55
Contacteer:

vraag over syneo5

Bericht door jetzie »

ik heb een vraag over syneo5 : in de bijsluiter staat dat je minstens 2 dagen moet wachten met het gebruik nadat je je oksels geschoren hebt.
Ik doe dat dus maar netjes, maar aangezien ik het EN constant zou willen gebruiken, maar ook geen bossen okselhaar wil kweken , wilde ik vragen wat jullie ervaringen zijn bij opbrengen van syneo5 nadat je bijvoorbeeld de avond ervoor je oksels hebt geschoren. Is dat pijnlijk / gaat het ontsteken??
alvast bedankt voor de reacties !!!!
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

Bericht door fraz »

ik zou het niet dezelfde avond aanraden want dat prikt echt als een gek. Wat je wel kunt doen is de ene avond scheren en de volgende avond syneo5 gebruiken.
jetzie
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 20:55
Contacteer:

Bericht door jetzie »

hoi Fraz,
bedankt voor je reactie. Ik ga het uitproberen !
groet
Jetzie
merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

Ook tegen vocht?

Bericht door merel_1992 »

Werkt syneo 5 alleen tegen de geur of ook tegen het vocht?? Want ik moet altijd wel heel veel zweten, maar het stinkt pas wanneer het oud is. En als dat spul alleen helpt tegen de lucht, vind ik het een beetje zonde van mn geld :P
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

Syneo is echt tegen het vocht. Het heeft bij mij ook 2 weken geholpen (lang leve botox). Gelukkig stinkt mijn zweet ook niet.....
merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

:)

Bericht door merel_1992 »

Top, thanks... Ik hoop dta dit bij mij wel werkt... heb odorex al geprobeert :P
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Hallo allemaal,
Klopt het, dat er aluminium chloride in de Syneo zit? Ik dacht het wel. Ik denk dat je dan beter een recept van de huisarts kan vragen voor aluminium chloride creme 20 %. De apotheker maakt het dan apart voor je aan en je krijgt het vergoed. Bij mij helpt dit erg goed. 's Winters 1 keer per dag op smeren en 's zomers twee keer.
Ik gebruik daarom geen botox onder mijn oksels.
Groet Ina
merel_1992
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 04 nov 2006, 12:10
Contacteer:

Bericht door merel_1992 »

O, dat zal wel super zijn... Ik vind die syneo namelijk wel heel duur. Hoe vaak gebruiken jullie het?? (De syneo dan...)
nogalheet
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 18 apr 2007, 20:50
Contacteer:

Bericht door nogalheet »

Hallo, ik heb nu 2 avonden na het douchen syneo5 opgespoten, en het lijkt bij mij goed te helpen, ik juich nog niet te vroeg, maar als het zo blijft dan ben ik de gelukkigste mens op aarde. En dan kan ik eindelijk die reis gaan boeken naar het (warme) zonnige zuiden 8), waar ik eerst echt niet aan durfde!

Ik zal nog wel laten weten of het over een tijdje nog steeds werkt, ik ben er heel eerlijk gezegd wel een beetje huiverig voor, heb in 10 jaar de cosmetische industrie behoorlijk gesteund door echt zo'n beetje alles te proberen, niets leek te helpen tot nog toe namelijk.
groggy
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 12:24
Contacteer:

Bericht door groggy »

hoe spreekt je syneo uit.. als "zie neo 5?"
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

groggy schreef:hoe spreekt je syneo uit.. als "zie neo 5?"
Yip. Tenminste, zo zou ik het ook uitspreken. :)
Plaats reactie