Oxybutynine bij temperaturen boven de 40°

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
eddy
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 07 jul 2005, 19:30
Locatie: limburg/belgie
Contacteer:

Oxybutynine bij temperaturen boven de 40°

Bericht door eddy »

Hallo. precies 2 jaar geleden postte ik mijn ervaring met een Thoracale Sympathectomie . ( http://overmatigzweten.nl/viewtopic.php?t=195 )
Zowel in 2005 als 2006 waren voor mij weer helse zomers en nu in 2007 zag het er weer niet beter uit. In België was het dit jaar in april al behoorlijk warm en werd ik al knettergek van de drijfnatte kleren. De moed zakte al in de schoenen, werd er weer depressief van en prestaties op 't werk waren ook naargelang. In de maand mei werd het terug wat koeler en viel het mee maar in juni werd het terug erger door de stijging van de buitentemperatuur. Op een dag was het weer zo erg dat ik de woning gewoon niet meer verlaten kon, bang van de zon en wanhopig kroop ik terug achter de pc naar dit forum. Plots ontdekte ik en las ik de ervaringen van mensen wat Oxybutynine geprobeerd hadden. Heb nadien ook op franstalinge forums gezocht en daar de ervaringen gelezen. Ik denk dat ik 80% positieve reacties gelezen had en heb meteen alles afgedrukt en dag nadien ermee naar mijn arts gestapt die mij al jaren opvolgt. Zonder aarzelen kreeg ik een voorschrift en ben drie weken geleden gestart met 2 x 2.5mg per dag. Raar maar waar had ik de indruk dat het medicijn bij mij ook bleek te helpen. Ik voelde dat mijn rug en benen soms wel wat klam aanvoelde maar het zweet droop niet meer van mijn lichaam af, temperaturen waren hier toen rond de 24°en ik kreeg terug een beetje hoop. Op 14 juli zijn mijn vriendin en ik naar Antalya vertrokken voor tien dagen. Temperatuur iedere dag boven de 40° en heb er echt super van genoten !!! De Oxybutynine heeft mij daar uitstekend geholpen ( welliswaar 3 x 5mg). Ik zweette ook maar niet meer of minder dan de andere mensen. Heb herhaaldelijk tijdens die 10 dagen tegen mijn vriendin gezegd dat ik enorm blij was dat ik hier nog eens op dit forum gezocht had naar eventuele oplossingen want anders weet ik zeker dat ik daar 10 dagen in 't water had moeten liggen. Dankzij dit forum hebben wij een uitstekende en perfecte warme vakantie beleefd en voelen ons supergelukkig !!! Nogmaals dank aan alle leden !! Groeten Eddy
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Eddy,
Wat geweldig zeg.
Waar een forum wel niet goed voor kan zijn he.

Mooi dat het werkt voor je ik wens je nog een hel fijne zweetvrije tijd toe!!!

Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Dit is heel toevallig Eddy. Want ik kom ook net terug uit Turkije van vakantie en wilde een soortgelijk bericht op dit forum plaatsen.

Ik heb oxybutynine bij 43 graden gebruikt en ik had gewoon droge handen. Ongelofelijk, kan het me nog steeds niet voorstellen. Ik was niet uren lang droog en zonder zweetdruppels, maar zoals jij ook al aangaf, ik zweette niet meer of minder dan ieder ander.

Op een gegeven moment heb ik het getest. Dag 1 liep ik dezelfde route van A naar B zonder oxybutynine, ik was een lopende waterval. De volgende dag zelfde route van A naar B met oxybutynine, deze mensen waarmee ik liep klaagden over hoeveel ze wel niet zweetten. En wonder boven wonder, zweette ik minder dan hun op dat moment.

Vandaag een sollicitatiegesprek ergens gehad, en het zweet stroomde weer van mijn gezicht af de eerste 5 minuten, soms is er geen touw meer aan vast te knopen. In ieder geval kon ik uit mijn vakantie in Turkije weer concluderen hoe goed oxybutynine kan werken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht