oxybutynine proberen

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
joppe
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 21 nov 2008, 10:43
Contacteer:

oxybutynine proberen

Bericht door joppe »

Hoi,

Ook ik heb last van overmatig zweten, mijn probleemgebieden zijn voornamelijk mijn rug, billen en voorhoofd. Ik ben momenteel werkloos en heb een hekel aan solliciteren omdat ik bang ben giganstische zweetaanvallen te krijgen bij een gesprek.
Nu lees ik zoveel positieve verhalen over oxybutynine dat ik het zelf ook wel zou willen proberen. Mijn huisarts is niet de makkelijkste en wil ik hiermee niet belasten voor ik zeker weet dat het helpt.
Is er iemand die mij van een klein voorraadje kan voorzien, uiteraard tegen betaling. Ik weet dat ik ze op internet kan bestellen, maar heb geen creditcard...
Wie wil me helpen?? Alvast hartelijk dank!

Gr Joppe
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: oxybutynine proberen

Bericht door TomH »

Ik zou het toch eens proberen via de huisarts. Die van mij wilde me er eerst ook niet aan helpen. Toevallig had ik een keer een vervangende huisarts en die heeft het me meteen voorgeschreven. Daarna was m'n 'normale' huisarts ook om. Helaas hadden de tabletten bij mij niet het gewenste effect... Maar gewoon proberen via je huisarts.
joppe
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 21 nov 2008, 10:43
Contacteer:

Re: oxybutynine proberen

Bericht door joppe »

Zou het toch eerst eens willen proberen. Echt helemaal niemand die me aan een paar tabletten kan helpen??
PLEASSSSSEEEEEE
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: oxybutynine proberen

Bericht door Steff »

joppe schreef:Zou het toch eerst eens willen proberen. Echt helemaal niemand die me aan een paar tabletten kan helpen??
PLEASSSSSEEEEEE
Ik heb in het verleden gewoon aan de huisarts verteld dat ik last (hinder) had van overmatig zweten en dat ik op internet had gelezen over de mogelijke positieve werking daarbij van oxybutynine. Hij kende het niet voor dat gebruik, maar deed even snel wat naslagwerk en kon zich wel indenken dat het op die manier zou kunnen werken en wilde het om die reden best voorschrijven om te proberen. Terwijl hij helemaal niet is van het zomaar voorschrijven van dingen.

Zou dus adviseren gewoon naar je huisarts te gaan en hem (mocht hij lastig doen) te wijzen op dit forum. Kost misschien moeite om je tot dat bezoekje aan de arts te zetten, maar het kan de moeite waard zijn toch? Zolang je hem de ernst van je probleem kan laten inzien, zal er vast wel worden meegedacht.
joppe
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 21 nov 2008, 10:43
Contacteer:

Re: oxybutynine proberen

Bericht door joppe »

Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en m'n huisarts geraadpleegd. Ik heb sinds vandaag dus de pilletjes en heb er net vast 1 gepakt. Ga zo naar m'n oma waar het vooral in deze tijd 42 graden binnen is, dus ben benieuwd haha...
Ik hou jullie op de hoogte. Ga trouwens beginnen met 3x 2,5 mg!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht