Oxybutynine: Nu Breekt Mijn Klomp !!!!!

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

hey mensen, ik had het 5 mg oxy-dinges ook besteld....

maar hoe kun je het beste gebruiken?

ik was van plan om het alleen te gebruiken als ik uitga of iets speciaals heb...

wanneer kan ik dan het beste ééntje slikken? paar uur voor tijd?

ik heb het nu 2 keer gebruikt, en het viel tegen....droge mond, vaak naar de wc...maar het zweten was er nog gewoon.....
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Hallo,

Ik gebruik het nu vanaf vorige week vrijdag, zo'n 4 dagen. Elke dag een tabletje. Ik gebruik het samen met de ( niet zo goed meer werkende) botox van carpe, dus echt resultaat kan ik niet vergelijken. Ik ben wel redelijk droog. Gisteren een feestje gehad, gelopen naar huis 30 minuutjes en geen druppeltje dus misschien helpt het wel. Droge mond is weg ! :)
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Ik gebruik nu helemaal helemaal niks alleen aluminium chloride onder mijn armen en dat houd mijn oksels droog. Het is nu wel winter en bij vriezend weer heb ik nergens last van.
Ik moet afwachten, wanneer ik weer in het ziekenhuis aan het werk kan, want dat is mijn graad meter.
Wel heb ik heel voorzichtig goede hoop, dat nu mijn bloedglucose spiegel weer normaal is, dat dat ook wel zal helpen.
Groetjes Ina. 8)
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik gebruik nog steeds oxybutynine.

Ik werk dagelijks van 09:00 tot 17:30 uur.

Om 08:00 uur neem ik 2 x 2,5 mg en dan heb ik in de ochtend weinig tot geen last van overmatige transpiratie. Rond 13:00 uur begin ik weer langzaam meer te transpireren en neem nogmaals 1 x 2,5 mg. Vervolgens trekt het weer weg en de rest van de dag gebruik ik geen tabletten meer. Zodoende zit ik dus aan de 3 x 2,5 mg per dag.

Op de dagen dat ik vrij ben gebruik ik geen oxybutynine, mits ik uit ga. Wanneer ik naar een discotheek of bar ga neem ik 2 x 2,5 mg voordat ik de deur uit ga. Ik heb dan weinig tot geen last van overmatige transpiratie. Zelfs niet wanneer ik heel intensief langdurig dans op de dansvloer. Normaal gutste het zweet dan van mijn hoofd maar met oxybutynine heb ik daar gelukkig geen last meer van en kan weer heerlijk ongeremd dansen.

In gebruik met alcohol heb ik ook nog geen nare effecten kunnen constateren. De droge mond is ook na een aantal weken gebruik van oxybutyine zo goed als verdwenen.

Wel begin ik de laatste tijd steeds vaker last van buikkrampen te krijgen, ik weet nog niet als dit te maken heeft met het gebruik van oxybutynine, ik ga het ieder geval met mijn huisarts bespreken.

Morgen heb ik een afspraak met mijn dermatoloog om over mijn eventuele eerste botox behandeling te praten.
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Tot nu toe vind ik Botox altijd nog de beste behandeling voor mij, maar helaas heb ik het nog niet voor elkaar, dat ik weer met Botox behandeld word.
Groetjes Ina.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Nou ik gebruik de tabletjes nu ook, eigenlijk wil ik nog even kijken hoe het op school gaat, gister op het feestje bijna geen last, en ik gebruik maar 2, 5 mg per dag.
Ik kijk met oud en nieuw nog even hoe het met het uitgaan gaat, maar het stomme is dat ik denk dat die pilletjes helemaal niet werken, terwijl ze dat denk ik wel doen, maar ik weet neit of dat door botox of door oxy komt..
hmmm


raar...
skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

ik heb serieus mijn twijfels bij de pilletjes

ik neem er paar uur voor en als ik weg ga één...dus 2x 5 mg....droge mond lijkt ook minder te worden...maar ik heb het alleen gebruikt in combinatie met alcohol en hasj..... dus het verschil was moeilijk te voelen

we zien wel..
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

bah bah bah...

ik had een baaldag....wel een pilletje maar het werkte slecht...morgen nog eens proberen
en maar wachten op antwoord van de dokter anders maar weer belgië bellen en ene pleur geld betalen
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Geef de moed niet te snel op dientje, het kan natuurlijk ook maar een dag zijn, dat het niet zo goed gaat.
Gr. Ina
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ina van Ringen schreef:Geef de moed niet te snel op dientje, het kan natuurlijk ook maar een dag zijn, dat het niet zo goed gaat.
Gr. Ina
Bij mij klopt dat als een bus. Ik heb weleens dagen dat ik het idee heb dat het niet helpt en de volgende dag ben ik ineens weer helemaal droog. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar ik merk wel duidelijk dat het effect weleens kan verschillen.
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

heeee ina,

bedankt voor je oppepper

vandaag ging het beter
vanochtend om half 10 ingenomen en ong tot 16 niks aan het handje :D
alleen later wel :(
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Dientje,
Gewoon door blijven gaan en niet opgeven!!
Ik heb er ook wel eens een dag bij dat ik wat meer zweet en de volgende dag is het weer over!
NIET OPGEVEN!!
ps hoe vind je de huisarts????

Groetjes Kim
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hou vol Dientje!!!!!
Groet Ina
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Heee Kimmy

Ik vond de dokter wel schattig...eerst vragen waarom ik bij hem wil...en toen zei hij heel schattig nou je mag wel bij mij hoor !! haha echt lief. en hij had recept voor oxy gegeven, maar jouw'n geboortedatum erop gezet...dat zorgde lekker voor problemen bij de apotheek
Toen zeiden ze ...hmm 1972... ;) ik zei nee dat klopt niet heeft de dokter denk ik verkeerd gedaan...haha!
stom stom :D
Maar verder vind ik hem wel vriendelijk..ik moest laatst voor iets beschamends en dat vond ik toch wel een beetje eng....
brrrrrrr maar hij deed het wel goed vond ik
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht