oxybutynine

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Ray Roolvink

oxybutynine

Bericht door Ray Roolvink »

Hoi Allemaal

sinds één week gebruik ik oxybutynine 5 mg 3x daags 1 tab , wow had ik dit middel maar jaren eerder gehad , ik ben kurk droog , mijn ogen :o en mond trouwens ook , maar volgens de bijsluiter is dat met een week of 2 ook weer weg.
Nu maar hopen dat het middel blijft werken de eerst komende jaren
ik houd jullie op de hoogte

Ray
Ferry24
Beekje
Beekje
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 17:15
Contacteer:

Re: oxybutynine

Bericht door Ferry24 »

Hoi Ray, wat goed zeg!! Is het zweten nu echt helemaal gestopt? Hoe erg was het zweten bij jou? Begon je bij het minste al te zweten, zonder dat het warm was? En waar zweette je et meest? Ik ben benieuwd of het echt goed werkt, ik wil namelijk die tabletten ook proberen, ondanks dat mijn huisarts ze niet voor wil schriven.
Ray Roolvink

Re: oxybutynine

Bericht door Ray Roolvink »

Hoi ferry

Al van kinds af aan zweet ik (ik weet eigenlijk niet beter)heb ongeveer 6 jaar geleden de operatie gehad en sindsdien zweet ik op hoofd rug buik tussen de benen/bilspleet , knieholtes en de voeten ,mijn oksels en mijn handen waren al droog door de operatie.
Om de rest van het zweten tegen te gaan ben ik na de operatie begonnen op advies van de Chirurg met Atenolol (bèta blokker) maar deze werkt niet echt goed (althans bij mij) en ik had veel last van de bijwerkingen, (heb het dus wel bijna 6 jaar geslikt).
Vorige week ben overgestapt naar Oxybutynine.en ik ben overal kurkdroog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
waarom wil jou huisarts de Oxybutynine trouwens niet voorschrijven??

Groet Ray

Oh ja op de vraag wanneer ik begon te zweten : op de meest vreemde momenten, in bed ,op het werk, als ik rustig zat te niksen , natuurlijk ook als het warm was (maar de warmte zocht ik nooit op)en ook al het koud was , soms in een t-shirt naar buiten de hond uitlaten bij koud weer (de buren zullen wel gedacht hebben dat ik niet goed snik was ) en dan toch nog weer nat binnen komen van het zweet , kortom ik zweet altijd 24 uur per dag 7 dagen in de week en daar hoort dan natuurlijk ook het 3/4 keer per dag omkleden bij waar je nog meer en harder van gaat zweten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht