oxybutynine en alcohol?

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
johnyboy
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: za 18 apr 2009, 12:06
Contacteer:

oxybutynine en alcohol?

Bericht door johnyboy »

hoi!

Ik heb een tijdje terug het middel oxybutynine geprobeert. Ik moet zeggen dat het op sommige plekken wel hielp. Vooral bij mij billen en onderbuik was het geheel droog, in tegenstelling tot normaal. Op plekke zoals mijn oksels en handen zweette ik nog wel, maar ik had wel het idee iets minder. Ik heb alleen 1 vraag, op het pakje staat namelijk dat je moet oppassen met alcohol en dit medicijn.
Ik drink geregeld een biertje, zeker wel 2 keer per week. het bier smaakte me stukken minder, ik weet niet of dit aan het medicijn?, en ik had het idee dat de dag na het drinken, het zweetten weer "normaal" was.

Is het mogelijk om dit medicijn in combinatie met alcohol te gebruiken? Iemand anders hier ervaringen mee?

Ik wil dit wel blijven gebruiken, maar daarvoor niet de kroeg opzeggen.

Alvast bedankt!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: oxybutynine en alcohol?

Bericht door TomH »

Officieel moet je volgens mij ook oppassen met alcohol bij dit medicijn. Kijk anders even voor de zekerheid in de bijsluiter, volgens mij stond daar wat over in. Ik heb de tabletten een tijdje gebruikt, ook bij het uitgaan/drinken en ik merkte nooit verschil in de smaak. Zweten deed ik bij het uitgaan echter nog steeds dus ik ben uiteindelijk maar gestopt met de tabletten. Misschien dat ik ze deze zomer weer eventjes ga gebruiken.
Watervalletje
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: do 18 mar 2010, 10:31
Contacteer:

Re: oxybutynine en alcohol?

Bericht door Watervalletje »

Hai.

Oplettendheid is volgens mij geboden omdat het middel een uitdrogende werking heeft, net als alcohol.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht