Oxybutynine..

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Boy20
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 21 jul 2010, 14:56
Contacteer:

Oxybutynine..

Bericht door Boy20 »

Hoi beste mensen,

Ik heb sinds kort Oxybutynine voorgescreven gekregen om het te proberen nu heb ik nog geen resultaat geboekt met Oxybutynine en Iontoforese. Nu heb ik enkele vragen over Oxybutynine waar ik nog geen duidelijk antwoord op heb kunnen vinden.

. Moet je Oxybutynine opbouwen over een aantal dagen voordat er resultaat geboekt kan worden ?
. Kun je een dag overslaan met Oxybutynine voor eventueel feestdagen / weekeinden aangezien ik uit eigen ervaring heb meegemaakt dat Oxybutynine niet moet alcohol gecombineerd hoort te worden.
. Wat is de optimale dosering, of verschilt dit enorm per persoon?
. Hoelang duurt het voordat het werkt en hoelang blijkt de werking actief?
. Werkt het met hete temperaturen (30c+) ook of kan het zijn dat dit hierdoor geen effect heeft?

Mvg,
Boy20
Holly
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 20 mei 2010, 11:54
Contacteer:

Re: Oxybutynine..

Bericht door Holly »

Mijn ervaring:

Moet je Oxybutynine opbouwen over een aantal dagen voordat er resultaat geboekt kan worden ? Bij mij was er gelijk effect en iom de dermatoloog ben ik gaan spelen met de dosering om optimaal resultaat te krijgen.
. Kun je een dag overslaan met Oxybutynine voor eventueel feestdagen / weekeinden aangezien ik uit eigen ervaring heb meegemaakt dat Oxybutynine niet moet alcohol gecombineerd hoort te worden. Ja hoor. Alleen zul je zweten als gebruikelijk.
. Wat is de optimale dosering, of verschilt dit enorm per persoon? Per persoon verschillend.
. Hoelang duurt het voordat het werkt en hoelang blijkt de werking actief? Binnen het uur werkt het, houdt ca 4 uur aan. Maar ook dit is weer van persoon tot persoon verschillend.
. Werkt het met hete temperaturen (30c+) ook of kan het zijn dat dit hierdoor geen effect heeft? Bij mij wel. Als ik dan ook nog een inspanning lever transpireer ik zoals ieder mens zou doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht