Heeft er iemand misschien Glycopyrronium over!

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
tomanyquestions
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 07 jun 2016, 19:17
Contacteer:

Heeft er iemand misschien Glycopyrronium over!

Bericht door tomanyquestions »

Hallo mensen,
Ik doe mijn uiterste best om dit middel te krijgen nadat ik al tig dingen heb geprobeerd en honderden medicijnen heb gebruikt. Het probleem is alleen dat ik nog 3 weken moet wachten voordat ik een afspraak krijg met de dermatoloog. Is er misschien iemand die nog Glycopyrronium heeft liggen en het niet meer gebruikt? Ik ben bereid om hiervoor veel geld te betalen.

Met vriendelijke groeten,
Marten van de Haar
Pebbles
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 09 mei 2016, 10:41
Contacteer:

Re: Heeft er iemand misschien Glycopyrronium over!

Bericht door Pebbles »

Hoi Marten,

Als ik zo jouw klachten lees, dan betwijfel ik of glycopyrronium wel het middel is dat je nodig hebt. Als je het namelijk met de huidige temperaturen al zo warm hebt dat je niet kunt functioneren, en je gaat met medicijnen het zweten onderdrukken, dan kun je die warmte helemaal niet meer kwijt.
Heb je weleens over de ets-operatie gelezen/naar geïnformeerd? Ik weet dat het niet ideaal is, er zijn voor- en tegenstanders van deze operatie, maar wat de arts mij vertelde is dat het er op neer komt dat ze je 'thermostaat' wat lager zetten. Iets waar je wellicht meer bij gebaat bent (hoewel de operatie gericht is op handen/oksels).
Misschien zeg ik iets wat niet logisch is; ik hoop dat er wat mensen willen reageren die al langer meedraaien in deze materie, maar dit is wat ik bedacht na het lezen van al jouw posts. Correct me if I'm wrong, ervaringsdeskundigen..?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht