Ben ik nou de enige?

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
inimini
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 18:31
Contacteer:

Ben ik nou de enige?

Bericht door inimini »

Ik lees van alles over producten die zouden helpen bij mensen met overmatig transpireren. Bij de meeste mensen werkt het allemaal alleen niet bij mij :( (En dan heb ik het over oksel-zweten)

Ik heb BOTOX geprobeerd, werd toen nog vergoed door het ziekenhuis maar heeft alleen geholpen in de mate van transpireren. Van héél erg ging ik naar érg. De tweede behandeling sloeg al niet eens meer aan.

Odorex Extra dry werkt niet..

Sineo 5 werkt één dag i.p.v. 5 dagen en irriteert mijn huid zo erg dat ik constant jeukende en rode oksel heb...(super vervelend!)

Nu lees ik van alles over oxybutynine en vraag mij dus af of dit écht werkt.

Ik ben ten einde raad, heb al vanaf mijn 12e jaar verschrikkelijk last van transpireren en kan elke maand nieuwe shirtjes kopen omdat deze gaan ruiken. Kost me dus ook nog eens bakken met geld.

Ben ik nou de enige waarbij alle snufjes NIET werken???

Graag hoor ik reacties van mensen die Oxybutynine gebruiken (of iets wat ik nog niet heb geprobeerd) of het daadwerkelijk héél goed werkt! (dus droge oksels, de hele dag!!!)

Alvast bedankt!!!
Mitsiejj
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 18:45
Contacteer:

Bericht door Mitsiejj »

Hee

Ik heb vandaag van de doktor Oxybutynine gekregen heb alleen geen botox behandeling gehad maar de rest hielp bij mij ook niet of 1 weekje en dan begon het zweten weer..
Morgen begin ik met de pilletjes te slikken dus zal dan vertellen hoe het bij mij gaat!!

Kus
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Bericht door Steff »

Afgelopen dagen heb ik niet veel zweetproblemen gehad, waar ik eerder met dergelijk weer behoorlijk nat was. Niet dat ik nu helemaal niet zweet, maar doe het niet in buitenproportionele hoeveelheden. Merk dat het heeeel langzaam aan ook psychisch iets door begint te werken de goede kant op. Al kan dat in één klap weer voorbij zijn als ik weer een keer een enorme klotedag heb op zweetgebied.

De enige manier hoe je er achter kunt komen of het werkt voor jou: testen!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Je bent echt niet de enige hoor! :) Odorex werkt bij mij ook maar een uurtje ofzo, geen enkele deo heeft ooit bij me gewerkt en ik ben nu aan de oxydinges en ook dat werkt maar voor 30%

Verder heb ik nog niet zoveel geprobeerd maar ik denk dat de meeste dingen bij mij ook niet (geheel) werken. :?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Dat botox niet werkt bij jou is bijzonder. Of die arts wist niet hoe hij moest injecteren of je bent een van de weinigen waarbij botox niet aanslaat. Ik zou zeker overwegen om nog een keer botox te laten injecteren en dan bij iemand waarvan je zeker weet dat diegene ruime ervaring heeft.

Ohja, bij mij werkt ook niets. geen enkele deo, creme, tshirt of wat dan ook. pillen heb ik nog niet geprobeerd want bij mij werkt botox perfect!
lautje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 17:37
Contacteer:

Bericht door lautje »

Ik ben er sinds vandaag achtergekomen dat deze site bestaat, heel goed.
Ook ik heb erg last van zweten, geen enkele deodorant of creme beschermt.
Vooral in de zomermaanden heb ik het erg, zo erg dat ik meestal zwarte kleding draag omdat ik me schaam voor de zweetplekken.
Ik ga een afspraak maken om Botox in te laten spuiten, ik hoop dat het werkt.

Ik heb wel een tip gekregen: draag shirtjes met mouwtjes deze nemen het zweet beter op.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

lautje schreef:
Ik heb wel een tip gekregen: draag shirtjes met mouwtjes deze nemen het zweet beter op.
Had degene die jou deze tip gaf zelf ook HH?

Het lijkt mij eerder een tip van iemand die er nix vanaf weet.........Die natte mouwen is juist het vervelende, vind ik tenminste.

Ik draag juist shirts met extra korte mouwen, dan voel je het niet zo plakken en kan het beter verdampen.
inimini
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 18:31
Contacteer:

Oxy gehaald!

Bericht door inimini »

Vandaag Oxy gehaald bij de HA, hopelijk gaat dat werken want ik ben ten einde raad. HA was ook erg verbaasd toen ik vertelde dat Botox niet hielp.
Lange mouwen zijn juist vervelend, ik draag ook liever shirts zonder mouw! Door die natte oksels gaat mijn huid juist irriteren waardoor ik non-stop jeuk heb!

Ik ga Oxy eens proberen en laat jullie weten of het werkt!
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Oxybutynine werkt bij mij uitstekend. Ik ben er dolblij mee omdat het mijn zweetproduktie aanzienlijk verminderd. Botox had bij mij minder effect dan oxybutynine maar ik ga dat ook zeker nog een keer proberen.
inimini
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 18:31
Contacteer:

Jippie!

Bericht door inimini »

Sinds zaterdag gebruik ik Oxybutynine...en het werkt! :o Niet voor 100%, het transpireren is niet weg maar wel al stukken minder! Ik heb gewoon af en toe zelfs droge oksels gehad.. Een hele vreemde gewaarwording omdat ik altijd natte oksels gewend ben! Ik gebruik de lichtste medicatie (2x 2,5 mg) en wil na 2 weken de 5 mg gaan proberen..Misschien dat het dan wel helemaal stopt. :o

Ik heb trouwens ook géén bijwerkingen ondervonden!

Groetjes!!!
lautje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 17:37
Contacteer:

Bericht door lautje »

Had degene die jou deze tip gaf zelf ook HH?

Het lijkt mij eerder een tip van iemand die er nix vanaf weet.........Die natte mouwen is juist het vervelende, vind ik tenminste.

Ik draag juist shirts met extra korte mouwen, dan voel je het niet zo plakken en kan het beter verdampen.

Antwoord: Het is juist beter vind ik om shirtjes met een mouwtje te dragen, shirts zonder mouwtje valt het juist op als je grote zweetplekken krijgt.
inimini
Beekje
Beekje
Berichten: 18
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 18:31
Contacteer:

Het maakt niet uit

Bericht door inimini »

Ieder heeft zijn eigen voorkeur qua kleding. De een vind een lange mouw prettig en de andere juist niet. Je hoeft niet gelijk géén HH te hebben als je liever shirtjes zonder mouwen draagt. ;)
Plaats reactie