voor het eerst oxybutynine

Waaronder oxybutynine en glycopyrronium tabletten/spray/creme.

Moderators: Thijs, Erje

Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hey Petra,
hoe gaat het nu?? Ben je nog steeds zo tevreden over de Oxy? En hoe is het nu gesteld met het zweten? Ben erg benieuwd, hoop dat alles nog steeds zo goed gaat!
Groetjes!
petra
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 22:01
Contacteer:

Bericht door petra »

He,

Ja het gaat redelijk, het ging zo goed dat ik dacht ooo ik kan wel wat minder, nou nee dus!!! Ik begon weer heel erg tezweten, nu slik ik 3x 1,5 vind dat eigenlijk wel erg veel maar dat werkt nu behoorlijk goed.

En soms dan slik ik ook niet hoor vaak dat ik savonds niet inneem zodat ik dan 2x 1,5 heb.

De eeste week was eigenlijk tot nu toe het beste, maar ik ga de hoop niet opgeven!!!

Liefs Petra
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

1,5mg? zijn die er ook dan? Ik dacht alleen 2,5 en 5mg... :? Naja, je kunt in ieder geval altijd nog een dosering hoger gaan om het gewenste effect te behalen. :)
petra
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 22:01
Contacteer:

Bericht door petra »

ik bedoel eigenlijk dan 7,5 anderhalve pil tegelijk. van 5mg

Groetjesss petra
Remon
Vijver
Vijver
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
Locatie: Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Remon »

Hey allemaal,

Ik ben net terug van mijn huisarts, en mag nu van hem oxybutinine proberen. Vorige keren mocht het nog niet van hem, maar heb hem er nu van kunnen overtuigen dat het misschien kan helpen. Ik mag van hem beginnen met 1x 2.5mg. Dit is weinig, maar ik moet van hem voorzichtig beginnen, omdat je anders plasproblemen kan krijgen. Dit kan volgens hem gebeuren bij mannen. Vrouwen zouden dit niet hebben. Als ik er geen last van heb mag ik meer gaan innemen.
Ik hoop echt dat het helpt.
Ik ben in ieder geval al blij dat ik het nu eindelijk mag proberen. :) :)
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

En nu maar hopen dat ze voor jou goed werken! :D Ik heb trouwens geen enkele last van plasproblemen. Ik moet niet meer of minder naar de wc dan gewoonlijk het geval was.
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Hebben jullie geen last van een behoorlijk droge mond? Ik wel namelijk. Verder werkt de oxi prima tegen het zweten. Alleen drink wel heel veel water vanwege die droge mond... moet zeggen dat de combinaie met biertjes ook niet de beste is. Zeker met dat heerlijke terrasweer gaan er wel een x aantal glazen doorheen. Voel me wel waziger dan normaal gesproken zonder de oxybutinine.
Grtz Jor
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

snowfreakz schreef:Hebben jullie geen last van een behoorlijk droge mond? Ik wel namelijk.
Ja, dat is een normale bijwerking. Ik neem meestal kauwgom tegen de droge mond. Maar dit is weer niet zo'n fijne combinatie met het biertje... ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht