Volgende stap?

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
PayBas

Volgende stap?

Bericht door PayBas »

deleted
Laatst gewijzigd door PayBas op wo 31 jan 2007, 05:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi PayBas,

Laat ik je eerst welkom heten op dit forum. Vervelend om te horen dat de botox behandelingen bij jou niet of niet goed werken. Verbaasd mij wel een beetje al is het van handen redelijk bekend dat botox of niet werkt of maar zeer tijdelijk. Je schrijft dat het effect bij je oksels minder wordt, tja over het algemeen wordt het effect juist langer. Maar er zijn (helaas)
altijd uitzonderingen. :(

Niet alleen Sudor doet operaties hoor. Ik weet bijvoorbeeld van het spaarne ziekenhuis in Hoofddorp dat zij ook een chirurg hebben die erg enthousiast en gedreven is met dit soort operaties. En ongetwijfeld zullen er nog veel meer zijn in (grote) ziekenhuizen in Nederland. Ben je al in overleg met Sudor? Wellicht dat zij een ziekenhuis bij jou in de buurt kunnen aanbevelen of dat je bij hun zelf terecht kunt?!?!

Ben benieuwd, wil je laten weten hoe of wat? Sterkte in ieder geval!

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi PayBas,

Ik heb de operaties gehad om van het zweten van de oksels af te komen, bij mij geen effect!!!!!!
Sudor is een privekliniek en moet je de operatie dus zelf betalen!!!!!!
Probeer als je toch overweegt om operatie te doen dat via de dermatoloog of een vaatchirurg in het ziekenhuis en vraag goed na hoe en wat de operatie inhoud.
Ik ben in Enschede in het MST geopereerd, dit is allemaal vergoed door het ziekenfonds!!!!
VRAAG GOED NA WELKE OPERATIE EN OF HET VERGOED WORD!!!!!
Succes
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ik neem aan dat jullie het hebben over een sympathectomie? Toen ik hier in Nieuwegein werkte als medisch secretaresse deed die chirurg elke woensdag een stel van deze operaties. Alsof het niets was! Die mensen waren allemaal zo klaar... Hij was dus in ieder geval erg ervaren! En dat was in het St. Antonius Ziekenhuis... Hij was trouwens een longarts maar geloof nu dat jullie het dan toch over een andere operatie hebben dan ik... :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Begin ook sterk het vermoeden te krijgen, Angela ! :fluit :lol:
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ja is een sympathectomie geweest en ik moest in het ziekenhuis blijven.
Na de 2e keer een klaplong NOG LANGER IN HET ZIEKENHUIS!!!!!
Plaats reactie