VERVELENDE BIJWERKING OPERATIE

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
dolfijn
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 mar 2009, 21:14
Contacteer:

VERVELENDE BIJWERKING OPERATIE

Bericht door dolfijn »

Hallo allemaal,

Ik zit normaal op een ander forum namelijk het "bloosforum". Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft de symphaticus zenuw invloed op het (overmatig)zweten en ook voor het blozen op de wangen. Ik had dus last van excessief (overmatig) blozen en wilde er echt van af.

Uiteindelijk heb ik een symphatectomie laten uitvoeren zodat ik er van af zou zijn. En inderdaad... van het blozen ben ik af en ik heb nu ook nog eens droge oksels voorhoofd en handen etc. Hier ben ik erg blij mee.

Maar... Ik en vele anderen op het bloosforum die de operatie zijn ondergaan zitten met een groot probleem.
Veel van ons hebben nu last van de ogen. We hebben last van de volgende symptomen:

- Glazige ogen
- Rode oogleden
- Rode ogen
- Iets opgezette oogleden
- Donkere kringen onder de ogem/wallen

Door deze symptomen zien we er erg moe en suf uit en krijgen we opmerkingen.

Herkennen jullie dit of herkennen jullie een van deze symptomen na de operatie, laat dit dan aub weten, want wij komen er met geen mogelijkheid van af.

De meesten zijn geopereerd in "t VU medisch centrum in Amsterdam.
Vermeldt even waar je de operatie hebt laten uitvoeren aub.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten D.
Johnw
Plas
Plas
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 13:08
Contacteer:

Re: VERVELENDE BIJWERKING OPERATIE

Bericht door Johnw »

Ik herken mij er zelf niet in. Ik heb 4 weken geleden een operatie bij Sudor ondergaan. Na wat voor periode kreeg jij deze bijwerkingen?
dolfijn
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 20 mar 2009, 21:14
Contacteer:

Re: VERVELENDE BIJWERKING OPERATIE

Bericht door dolfijn »

Ik had meteen last van deze bijwerkingen. Na de operatie waren mijn ogen al erg dik en rood.
Het is wel steeds minder geworden, maar nog niet wat het moet zijn. Ik heb wel het vertrouwen dat het goed gaat komen, maar er zijn mensen die er al 2 jaar na de operatie nog steeds mee lopen.

Misschien heeft het te maken met de manier van opereren of de chirurg.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht