onderzoek over patientenkamers/research on patient rooms

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Derya Ozcelik
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 19:38
Contacteer:

onderzoek over patientenkamers/research on patient rooms

Bericht door Derya Ozcelik »

Beste Deelnemers (Please scroll down for English text)

Ik ben een PhD student aan de faculteit Industrieel Ontwerpen van de TU Eindhoven. Ik werk aan een onderzoek over een nieuw concept voor patiëntenkamers in ziekenhuizen. Voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar deelnemers tussen 20 en 50 jaar oud, die tenminste één nacht in een ziekenhuis hebben verbleven in de afgelopen drie jaar en die goed Engels spreken (de vragen in het onderzoek zullen in het Engels gesteld worden en u wordt gevraagd in het Engels te antwoorden).

Hoewel we deelnemers zoeken die in een ziekenhuis hebben verbleven, zullen we geen vragen stellen over reden van opname. Deze conditie is alleen nodig omdat we denken dat mensen die ervaring hebben met patiëntenkamers in ziekenhuizen, de nieuwe concepten beter kunnen beoordelen.

Gedurende het onderzoek zullen we het nieuwe concept aan u voorleggen en uw mening hierover vragen door vragenlijsten en een interview. De hele sessie duurt ongeveer 45 minuten. Wij zouden het onderzoek graag uitvoeren op de TU Eindoven (Hoofdgebouw, Kamer 2.44), maar als het voor u lastig is om naar TU te komen, kunnen we het onderzoek ook afnemen op een locatie die u beter uitkomt. Als u denkt dat u kunt hulpen met ons onderzoek, kunt u mij contacteren via:

Email: d.ozcelik@tue.nl
Tel: 040 247 5228/ 064 150 1542

Alvast bedankt voor uw belangstelling.

Met vriendelijke groeten

Derya Ozcelik




Dear Froum members,