Mijn operatie

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Morgen is het dan zo ver, om half 7 's ochtends moet ik mij al melden in het ziekenhuis!
De spanning is nu minder dan 2 weken geleden :)
Ik hoop hier over een aantal dagen ook mijn succes verhaal te mogen delen!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Thijs »

heel veel succes morgen. Enne hou ons op de hoogte he ? Sterkte!!!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Erje »

Veel succes en sterkte!
anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Dank jullie wel!!
anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Nou, daar lig ik dan op de kamer..
De operatie is geslaagd.. Opzich voel ik me nu wel goed, vanmorgen werd ik alleen misselijk als ik opstond.
Ik moest proberen te plassen, maar de drang was er wel maar het lukte niet..
Dit komt door het infuus wat ik in mijn rug heb, het zeggen was wel even vervelend maar nu voel ik er helemaal niets van.
Het geeft plaatselijke medicatie op de plaats waar ze geweest zijn, hij zit dus helemaal in mijn rug.
Maar hierdoor verdooft hij zeg maar ook de blaas, dus ik heb nu een catheter.
Mijn handen zijn heeeeeerlijk droog en mijn voeten eigenlijk ook, maar dit is misschien nu even zo.
Ik heb tot nu toe nog nergens last van compensatie zweet. Mja het is een paar uur geleden gebeurd, dus kan er nog weinig over zeggen.
Nou, ik ga weer even rusten..
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Erje »

Zo hey, nu al bericht, dat is snel!!
Wat goed dat je het achter de rug hebt en alles goed gegaan is. Nu lekker opknappen hé! Beterschap en hou ons op de hoogte hé.
anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Nou inmiddels na een slechte nachtrust, ander bed, vreemde geluiden.. Gaat het na omstandigheden nog steeds goed!
Moet helaas nog 1 nachtje blijven vanwege de epidurale katheter met morfine in mijn rug, zoals ik ik eerder al zei, het zetten was iets minder, maar wat een een top ding haha.. Sinds vanmorgen half 9 ben ik van de morfine af en heb ik alleen paracetemol. De pijn om de borst en rug is er nu wel, maar dat doet eigenlijk alleen pijn als ik ga bewegen. Vanavond mag de plas katheter er waarschijnlijk ook uit & dan maar hopen dat ik weer normaal kan plassen, dan mag ik morgenochtend weer lekker naar huis. Al met al is het me tot nu toe dus zeker meegevallen. Nog steeds helemaal droog en ook nog niks van compensatie zweet gemerkt, maar dit kan altijd nog komen..
Nou, ik hou het weer voor gezien.
Jammer dat er nog steeds geen andere mensen regaeren..
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Erje »

Goed joh!! Heerlijk als je dan morgen al weer naar huis toe kan, en wel met droge handen!
Inderdaad jammer dat er nog niet zoveel mensen reageren, maar je verhaal wordt zeker gelezen.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Erje »

Hoe gaat het nu?
Ik ben best wel benieuwd!
anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Hoi!

Nou opzich wel goed, heb alleen sinds eergisteren erg last van zenuwpijn tussen mijn schouderbladen en heb nog enorm gevoelige borsten.. Dit zal er wel bij horen denk ik..
Met de wondjes gaat het ook wel goed, links geneest beter dan rechts.. Rechts gaat steeds op sommige plekjes een beetje open.. Misschien ook lichtelijk ontstoken, maar weinig pijn..
Mijn handen zijn nog steeds droog alleen lijkt het erop dat het zweet een plek aan het zoeken is in mijn lichaam, dat is zo gek!
De eerste dag had ik enorm hete voeten en licht klam.. De dag erna was mijn linkerhand de hele dag klam, die dag erna leek het alsof mijn bovenlip zweette, maar was gewoon droog.. En gister werd ik onder mijn borsten een beetje nat haha..
Ik vind zelf het hertel te langzaam gaan, maar het is ook nog maar een week geleden en en erg ongeduldig van aard ;)
Al met al dus nog steeds happiej :)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Erje »

Dat klinkt toch allemaal best goed, voor zo'n zware operatie met risico's. Dat heb ik wel eens anders gelezen hoor. Maar mooi om te lezen dat je handen in ieder geval ook droog zijn, daar ging het toch om hé.
anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Haha ja, ik zeg net toevallig tegen mijn schoonmoeder ; Wanneer hebben we weer een verjaardag?! KOM MAAR OP! haha..
Kereltje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 12:00
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Kereltje »

Wat leuk om te lezen dat jij nu met droge handen mag leven. Ik zou er een moord voor plegen:( haha. Hoelang duurde het voordat je de operatie onderging nadat je contact had gehad met het ziekenhuis? En ik neem aan dat het vergoed werd door je zorgverzekering? Zoja, welke zorgverzekering heb je?
anoniem87
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 26 jan 2013, 19:06
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door anoniem87 »

Beste Kereltje,

Ja, het is echt top! Het went ook snel hoor, maar moet nu aanstaande maandag een nieuw paspoort aanvragen MET vingerafdrukken, dit had ik voorheen vreselijk gevonden.. En volgende week de ultieme test, rijles zonder nat stuur! Ehm volgens mij ben ik begin december 2012 bij de dermatoloog & chirurg geweest en dus 13 feb geopereerd.. Voor zo ver ik weet wel ja haha, het ziekenhuis zei het en de AGIS, mijn verzekering ook.. Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!
Annemiek
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 12 mar 2013, 14:45
Contacteer:

Re: Mijn operatie

Bericht door Annemiek »

Beste anoniem,

ik onderga morgenochtend de operatie waarbij 2 stukken zenuw zullen worden verwijderd. Ben erg benieuwd hoe het nu, enkele maanden later, met je gaat.
Merk je dat het zweet nog steeds een plek in je lichaam aan het zoeken is? Hoe lang heb je dit ervaren? Heb je uiteindelijk last gekregen van compensatie zweten? Zo ja, waar?

Groetjes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht