Operatie Hoe en Waar?

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Kereltje
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 12:00
Contacteer:

Operatie Hoe en Waar?

Bericht door Kereltje »

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 20 jaar en heb net als de meesten van jullie last van overmatig zweten, vooral mn handen en oksels drijven me af en toe tot wanhoop. Ik heb dan ook besloten dat ik zo snel mogelijk een operatie wil ondergaan. Ik heb me goed ingelezen op dit forum en heb de risicos aanvaard. Mijn vraag is of jullie deze vragen kunnen beantwoorden zodat ik contact kan opnemen met mijn huisarts.

In welke ziekenhuis kan dit?
Hoe heet de Dokter?
Wat voor soort operatie is dit precies? (Met robot? doorsnijden zenuw? Doorbranden zenuw? Met klemmen op de zenuw?)
Hoelang is de wachttijd ongeveer?
Hoe was je ervaring (in het kort)

Lees het alsjeblieft niet zonder te reageren! Je helpt niet alleen mij, maar iedereen die over zo een operatie nadenkt.
Lire
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 26 mei 2013, 13:57
Contacteer:

Re: Operatie Hoe en Waar?

Bericht door Lire »

Hoi Kereltje,

Ik ben vorige week door Dr. Klinkenberg geopereerd in het ziekenhuis in Delfzijl (voor meer informatie over de operatie: zie website Hyperhidrosis Kliniek). In totaal heb ik 23 maanden op de operatie moeten wachten, maar dat is het meer dan waard geweest! Het resultaat is echt beter dan ik ooit had durven dromen en de pijn valt bij mij echt 100% mee.

Succes met het maken van een keuze!
annekiejj
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 09:56
Contacteer:

Re: Operatie Hoe en Waar?

Bericht door annekiejj »

Hoi,

Misschien een late reactie aangezien je dit vorig jaar al poste. Maar ikzelf word morgen geopereerd in het Kennemer gasthuis in Haarlem door dr. Rijbroek. Dit is de thoracale sympathectomie. De zenuwen worden dan doorgesneden. Ik moest 15 dagen wachten voordat ik geopereerd kon worden. Echt super kort en ben hier dan ook echt super blij mee.

Gr, Annekiejj
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht