Operatie in het asz Dordrecht

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Eveline
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 19 jul 2010, 11:34
Contacteer:

Operatie in het asz Dordrecht

Bericht door Eveline »

Hallo allemaal,

Precies 25 maanden geleden ben ik voor het eerst geopereerd aan mijn zweetoksels, dit is hier in dit forum ook te lezen.
Na de operatie was ik in extase: mijn oksels waren droog!!!!! Na 16 jaar natte vieze stinkende oksels, was ik droog.
Maar ik merkte wel dat mijn linker oksel beter meewerkte dan mijn rechter. Di heb ik een tijdje volgehouden: ongeveer een jaar. Toen ging ik me weer anders kleden, onzekerder voelen, afijn je kent het wel.
Twee maanden geleden heb ik weer contact opgenomen met het ASZ in Dordrecht met dr. Schnater.
Na een goed en duidelijk gesprek heb ik samen met de arts overwogen om een eenzijdige heroperatie te doen.
Wat is dr. Schnater een fijne arts !!
Afijn afgelopen dinsdag was het zo ver. Met een buik vol zenuwen, omdat ik wist hoe het twee jaar geleden ging, zat ik te wachten.
Na ongeveer 1,5 uur was ik terug op zaal. Niet misselijk, wel pijn maar HONGRR!!!
Ben direct al naar de wc gelopen en heerlijk een BAMmetje gegete . De arts kwam om te zeggen dat de operatie geslaagd was. En dat merkte ik: ik ben droog!!!! Het voelt aldirect anders dan de vorige keer.
Ik moest nog een foto maken, die was goed en ik mocht diezelfde dag nog haar huis! Wauw!!!

Nu thuis ben ik nog droog en geen nare geurtjes meer! De pijn wordt elke dag minder. Mag zes weken lang niet tillen of andere zware dingen doen en twee weken rust! Nou dat lukt me wel.

In het ziekenhuis ben ik benaderd door een journaliste, zij gaat een boek schrijven over hyperhidrosis, maar dan t verhaal achter de mensen en niet de medische feitjes. Op 8 mei komt zij mij interviewen! Spannend.

Nou dit was mijn verhaal.

Eveline
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht