Operatie gehad, paar vraagjes

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

mamavan4
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 18 mei 2016, 14:38
Contacteer:

Operatie gehad, paar vraagjes

Bericht door mamavan4 »

Ik heb 2 weken terug de ETS operatie gehad door middel van klemmen.
Als ik er aan toe ben zal ik mijn verhaal van de operatie een keer opschrijven mocht hier behoefte aan zijn,
kan kort en krachtig alvast zijn het is mij zwaar tegen gevallen ook mede door het resultaat.

In ieder geval ik zit met een paar vragen die hier misschien voor me beantwoord kunnen worden want de arts kan niet meer zeggen dan afwachten en dat antwoord vind ik ''moeilijk'' wil graag weten waar ik aan toe kan zijn.

Heb de operatie gehad voor okselzweten. Ben nog steeds herstellende en nog dagelijks een hoop pijn.

Het zit zo na de operatie was ik droog aan beide kanten. Na 2 dagen is het zweten en stank volledig terug gekomen als voorheen aan de linkerkant. Tot op heden zit hier geen verandering in. Kan hier nog verandering in komen? Of kan ik gewoon door gaan met balen en uitspreken dat het gewoon mislukt is aan deze kant?
Als het mislukt is wat zijn de oplossingen hiervoor? Want ik zit nu met 1 zweetoksel en 1 niet. Valt me ook op dat ik 1 zweetvoet heb en 1 niet. (compensatiezweet)

Rechts zweet ik (nog) niet. Nu is het aan die kant nog extreem pijnlijk/beurs. Dat gevoel loopt vanaf me borst naar de onderkant van me oksel trekt in me arm en schouderbladen helemaal door. Bij aanraken doet het zeer en bij bewegen. Wie heeft dit ook gehad? En hoelang heeft dit geduurd? Ben namelijk rechtshandig en met 4 jonge kinderen valt het niet mee zo de dag door te komen namelijk.

Bedankt alvast
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht