Wat tips tegen zweetvoeten uit de Telegraaf

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Wat tips tegen zweetvoeten uit de Telegraaf

Bericht door John »

Regelmatig schrijft Emile Bode stukjes in de Telegraaf over allerlei huishoudelijke tips etc. Ook zweetvoeten komen regelmatig voorbij.

Er stond nu in dat op www.skafit.nl zogeheten "zilversokken" te vinden zijn. Deze sokken zouden de bactieren die stank veroorzaken doden. Er wordt ook een poeder genaamd "Qualiphar" genoemd dat goed zou helpen (ik kan er alleen niets over vinden..) en je schijnt ook je voeten met formaline in een verdunsel van 3% in te kunnen smeren, wat schijnt te helpen tegen de lucht.

Ik wilde het even delen. Die sokken zien er wel ok uit, er staat dat er 9% zilver(garen) inzit wat moet helpen tegen de lucht en zelfs tegen het overmatig zweten van de voeten. Als iemand er ervaring mee heeft is het misschien leuk om het te delen hier? Weet iemand ook wat meer over het poeder "Qualiphar"?

[edit]
Ik zie nu dat dit waarschijnlijk niet het goede deel van het forum is. Als het verplaatst moet worden dan zie/hoor ik het wel.
Wolly
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 13:36
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Wolly »

Hallo John,

SKA-FIT heeft twee soorten zilversokken: met 9% zilver en met 12% zilver. De laatste soort zit in het basispakket van de zorgverzekeraars en wordt, bij een chronische aandoening, op recept van de behandelend arts volledig vergoed. Daarvoor is geen toestemming vooraf nodig.
Verder voert SKA-FIT een assortiment zilverondergoed dat ook onder het basispakket valt.
(Veel) meer informatie: http://www.skafit.nl/xlntcms/system/pag ... =Best4Body
Pantoffel
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 19:43
Contacteer:

Bericht door Pantoffel »

Formaline, ideaal tegen geurtjes. Ik heb dat 2 jaar geleden onder mijn voeten gedaan en nooit meer last gehad
Brainstorm
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: do 15 mei 2008, 20:28
Contacteer:

Re: Wat tips tegen zweetvoeten uit de Telegraaf

Bericht door Brainstorm »

Heeft iemand ervaring met de sokken van skafit? En weet iemand iets meer over een eventuele vergoeding van deze sokken?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht