Zilversokken

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Zilversokken

Bericht door John »

In de Telegraaf vond ik een artikel dat gaat over zilversokken.

Je kunt ze bestellen op www.skafit.nl. Er zit 9% zilver(garen) in dat zou moeten helpen tegen de lucht en tegen het zweten zelf.

Heeft iemand hier ervaring mee?
BEST4FEET ZilverSokken€ 15.95Deze functionele en comfortabele sokken met puur zilvergaren zijn een uitkomst bij veel voetklachten en zijn aangenaam in gebruik. In tegenstelling tot de vele sprays, poeders of crèmes is de werking van BEST4FEET® 100% natuurlijk. BEST4FEET® maakt gebruik van één van de oudste medicinale middelen die bestaan: puur zilver, dat is verwerkt in gepatenteerd zilvergaren. Dit garen is volkomen natuurlijk, niet giftig en bevat geen chemicaliën of pesticiden. BEST4FEET® producten werken antistatisch, zijn daardoor ESD-veilig en geschikt voor gebruik in EPA-omgeving. BEST4FEET® producten worden aanbevolen door de British Raynaud’s & Scleroderma Association. Veelvuldig wassen is niet van invloed op de werking.

Samenstelling: 66% katoen, 20% polyamide, 5% Elasthaan, 9% puur zilver

BEST4FEET® ZilverSokken:

Stoppen zweetvoetengeur binnen één uur!
Helpen effectief tegen voetschimmel en zwemmerseczeem
Bestrijden transpirerende voeten (plantaire hyperhidrose)

Activeren een natuurlijk warmte-evenwicht
Zijn bijzonder geschikt voor sportgebruik
Bevatten 9% puur zilver

In de kleuren zwart en wit
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant. Ik zou best een paar willen bestellen om het te proberen, alleen de website ligt momenteel plat.

Heb jij het al geprobeerd John? En bedankt voor de info.
jeroenh1878
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 11 jan 2010, 15:56
Contacteer:

Re: Zilversokken

Bericht door jeroenh1878 »

Handelsonderneming Jeroen Hilbolling levert nu ook zilversokken, waaronder ook de nieuwe Tracking Zilversok, een ideale wandelsok, met zilverionen.

Website www.jeroenhilbolling.nl
Plaats reactie