Geen katoen aan trekken,polyester is de goede oplossing

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Geen katoen aan trekken,polyester is de goede oplossing

Bericht door Hissederim »

Mensen,gebruik geen katoen want katoen houd zweet vast,polyester shirt of thermoshirt aantrekken want olyester droogt snel.
Er zijn paar t-shirt maar die is ook heel erg duur,ik heb niet geprobeerd want ik kan geen €180 euro veroorloven.
http://www.arcticheat.nl/ staat gegevens in het Engels maar bedrijf is gevestigt in Nederland ,ze hebben agentschap.
Trouwens ik ben geopereerd voor mijn gezicht maar toen ik verhalen van Amerikanen heb gelezen,zeiden ze volgende:
Stimuleer je zenuwen zodat ze kunnen weer regenereren.
1_Eet scherp zodat je gezicht weer zweet,want compensatie zweten komt door dat je hoofd niet zweet dan zoekt een andere weg zodat warmte kan afstaan.
2_Ga regelmatig naar sauna.

Dus probeer zoveel mogelijk plekjes waar nu niet zweet te stimuleren zodat die weer zweet.
Bij mij T2 en T3 geblokkeerd mijn handen waren kurk droog en mijn schouders en gezicht maar mijn rug en onderbuik en benen en onder oksels zweetten heel erg.
Ik had nooit probleem met mijn oksels nou ik wilde voor gezicht en wat krijg ik daarvoor compensatie zweet dus ik ben bij begin af weer.
Ik heb vaker scherp gegeten en op een gegeven moment mijn gezicht begon te zweten,eerst mijn neus daarna linker gezicht en daarna rechter gezicht en dan mijn nek ,het was zo'n oplichting.
Nu voel ik bij mijn handen klein beetje vocht.
Want op Amerikaanse forum zag ik dat sommige mensen hebben verschillende manier zenuwen stimuleert en zo droge plekken begon weer te zweten en dat compensatie zweet werd minder dus kans op oude staat of ongeveer op oude staat is hoog.
Ik heb klemmen bijna 1 jaar in lichaam en ik ben van plan om die klemmen te laten verwijderen uit mijn lichaam.
Ik zie dat zenuwen willen regenereren dus als de obstakel is verwijderd denk ik heb ik de kans groot om naar oude form terug te keren.
Want er zijn talloze mensen die wensen om hun oude zelf terug hebben.
Dus zorg ervoor omje compensatie zweet te verminderen door je hoof te laten zweten.


veel succes allemaal
Wolly
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 13:36
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Wolly »

Wat Hissederim schrijft over katoen klopt. Echter Polyester neemt inderdaad geen vocht op, maar transporteert het vocht ook niet optimaal.

Het zilverondergoed van Best4Body biedt een oplossing.

Hoe werkt Best4Body?
Een wezenlijk onderdeel van de bestrijding van transpiratie is ventilatie en de daaruit voortvloeiende verdamping van vocht. Zilver is dankzij zijn specifieke eigenschappen bij uitstek voor dit doel geschikt:
zilver bevordert op dezelfde wijze als het lichaam de natuurlijke omzetting van vocht door waterafstotend materiaal: namelijk door verdamping. En wel des te beter naarmate de omgeving vochtiger en warmer is.
Wanneer de zilvergarens samen met een waterafstotend materiaal in een vochtige omgeving worden gebracht, wordt door de geleidende eigenschappen van het zilver de verdampingssnelheid van het vocht verhoogd. Terwijl dit vocht door verdamping in onzichtbare waterdamp wordt omgezet, kan een nog grotere hoeveelheid vocht door de waterafstotende vezels worden opgenomen en vervolgens verdampen.

Op deze wijze wordt door Best4Body zilvertextiel lichaamsvocht aanzienlijk sneller afgevoerd dan door textiel waarin geen zilvergarens zijn verwerkt. Het zorgt voor een optimaal lichaamsklimaat en reduceert bovendien transpiratie door het effect van vrije convectiewerking.

Best4Body zilverondergoed is aangenaam in gebruik en kan ook goed als nachtkleding dienen.

Nieuwsgierig? Stuur een email met je naam en adres naar info@skafit.nl en je krijgt informatie toegestuurd.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

In polyester ga ik alleennog maar meer zweten en het gaat heel erg ruiken!!!
Ik ben geen voorstander van polyester dat begrijp je dus wel.
Ik draag zoveel mogelijk katoen maar na een paar keer wassen en gedragen is het niet mooi meer dus ik zweer voor de opruiming!!!
Meer shirts voor hetzelfde geld vaak nieuw!!
Wolly
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 13:36
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Wolly »

Best4Body shirts vallen onder het basispakket en kun je met een recept van je dokter gewoon bij de apotheek bestellen.
Meer info: http://www.skafit.nl/xlntcms/system/pag ... =Best4Body
soulmate
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 14:45
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door soulmate »

Hallo allemaal,

Ik gebruik nu twee maanden Best4Body zilverondergoed (shirt + langebroek) en ben hier werkelijk heel enthousiast over! Al vanaf de eerste (!) dag kon ik een heel groot verschil merken: de zweetgeur werd geneutraliseerd! Wat een verademing om na een warme dag met talloze zweetaanvallen nog steeds fris te ruiken! Werkelijk fantastisch! Doordat deze kleding het vocht transporteert naar een volgende kledinglaag, kan ik nu gelukkig weer 'droge momenten' ervaren. Ik zweet over mijn hele lichaam (m.u.v. handen en hoofd) en kan dus meteen de plekken zien waar ik, naar verhouding, 'minder' transpireer. Met name bij mijn benen, liezen en billen is het minder heftig. Mijn huisarts had er nog nooit van gehoord maar was meteen enthousiast en zal dit zeker vaker gaan aanraden. Ik heb inmiddels genoeg kleding voor een hele week (uiteraard eerst uitgeprobeerd en vervolgens bijbesteld) en hoef ze dus nog maar 1 keer in de week te wassen (en 'ze' blijven het ook na het wassen 'gewoon' doen.......) En wat het verhaal helemaal mooi maakt, is dat het vergoed wordt door de verzekeraar. Valt 'gewoon' onder het basispakket!!!! Hebben we toch nog een stukje erkenning gekregen voor ons probleem.....

Groeten,

Peter
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Dus het wordt volledig vergoed en kost je dus helemaal niets? Dan is het wel het proberen waard! :) Maar het is alleen op recept van je huisarts te verkrijgen lees ik snel? Mijn huisarts deed al moeilijk over de Oxydinges tabletten... Naja, kan het altijd proberen natuurlijk.
soepkip
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: do 10 apr 2008, 21:26
Contacteer:

Bericht door soepkip »

kimmy schreef:In polyester ga ik alleennog maar meer zweten en het gaat heel erg ruiken!!!
Ik ben geen voorstander van polyester dat begrijp je dus wel.
Ik draag zoveel mogelijk katoen maar na een paar keer wassen en gedragen is het niet mooi meer dus ik zweer voor de opruiming!!!
Meer shirts voor hetzelfde geld vaak nieuw!!
hallo, ik kan ook niet tegen polyester en koop dikke katoenen shirts (zwart natuurlijk) bij de kringloop meestal van een duur merk......ze zijn leuk kosten weinig en kan ze na een paar maand vervangen, weer lekker shoppen........
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Ik ga ook altijd op zoek naar katoenen t-shirts. Liefst 100 % katoen, want met bv 5% elastaan ofzo derin merk ik dat ze ook alweer sneller gaan stinken dan zonder die stretch-stoffen. Polyester is zeker voor de geur helemaal uit den boze, dat stinkt opmerkelijk snel, hoewel het dan mss wat sneller droogt.
Wolly
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 13:36
Locatie: Epe
Contacteer:

Bericht door Wolly »

De t-shirts van Best4Body zilvertextiel hebben aan de buitenzijde 100% katoen en aan de binnenzijde 66% katoen, 22%polyester en 12% zilvergaren.
Door het zilver wordt een onaangename geur voorkomen en in zeer veel gevallen treedt na 6-8 weken vermindering van de transpiratie op. Meer informatie op www.zilvergaren.nl
bumie
Druppel
Druppel
Berichten: 6
Lid geworden op: di 11 mar 2008, 12:36
Contacteer:

Bericht door bumie »

elastish katoen met 7 procent elastiek en 93% katoen is het beste naar mijn mening want dat droogt sneller maar dit weet ik niet zeker
Plaats reactie