verschillende kleuren 'dry' shirts

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie

helpen de absorberende shirts?

Peiling eindigde op do 26 jul 2007, 20:08

ja!!
2
67%
beetje
1
33%
 
Totaal aantal stemmen: 3

liefe_ik
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 20:03
Contacteer:

verschillende kleuren 'dry' shirts

Bericht door liefe_ik »

hooi!

ik was vandaag bij de V&D en daar hadden ze verschillende kleuren dry shirts of hoe die ook heten van nike en zo'n 20 euro! wel met een ronde hals maar ik vond ze wel leuk.
maar ik heb geen idee of ze werken? ik hoop het wel en ik hoop dat ik ze nog voor de vakantie binnen kan krijgen want het is daar nu erg warm en da betekent veel zweten :( !!!

kan iemand ff melden of ze helpen die shirts? en zie je er zweet op?

groetjes liefe_ik
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Die shirts zijn perfect! :) Ik heb er zelf een paar van Adidas die ik normaal ook draag en een paar van een ander sportmerk (ben ff de naam vergeten) voor het sporten. Maar ik vind ze ideaal. Het zweet zie je er vrijwel niet in en als het al nat is droogt het ook vrij snel weer op. Doordat ik me er lekker in voel zweet ik automatisch ook minder in die shirts dus heeft het ook nog een extra werking.

Enige nadeel is dat het niet echt kleding voor alle gelegenheden is. Ik heb de shirts tijdens de zomer vaak aan bij het uitgaan maar ik steek dan wel een beetje af tegen de blousjes en de poloshirts van de andere jongens... Maar dat boeit me weinig! :)

Ik heb nu 5 van die shirts (2 voor het sporten) maar ik ga er nog wel wat meer kopen.
Hanneke
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 09:23
Contacteer:

Bericht door Hanneke »

Ik vind dat die try t-shirtjes echt wel helpen. Je ziet het zweten veel minder of zelfs niet, en wanneer je er toch iets van ziet droogt het zeer snel weer op :)

De meeste t-shirts (aanpassende & mooi sportief) die ik heb gebruik ik enkel om te sporten omdat ze niet echt elegant zijn (Adidas, Nike, Mexx Sports, Decathlon, ...). Maar ik heb ook een paar leuke dry-fit topjes van Esprit Sports die je makkelijk zo kan dragen in de zomer!

Hopelijk heb je er wat aan...
Kim
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 01 aug 2007, 15:07
Contacteer:

Bericht door Kim »

Ik rijd dan paard, maar het merk 'Anky' (van grunsven idd ;) ) heeft echt hele goede kleding en ik vind het ook nog wel behoorlijk casual wat ik in het echt durf aan te trekken. Misschien een tip? Kost wel erg veel geld.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi kim,

Ik heet toevallig ook kim en rijd ook paard en kan absoluut niet tegen de kleding van Anky en dat word door de zaak waar ik kom ook afgeraden!!!
Het is zelfs zo erg in het anky shirt dat ik mezelf ga ruiken terwijl ik daar normaal geen last van heb!!!!

Dus voor mij geen anky shirts.

Heb jij er trouwens als je rijd ook last van met de teugels zadel ed???
Gr Kim
Kim
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 01 aug 2007, 15:07
Contacteer:

Bericht door Kim »

tjee, ik sweer echt bij dat merk!

last van zadel en teugels? bedoel je dan met zweten? Nee, daar heb ik geen last van, zweet vooral onder mijn oksels. De rest niet of 'normaal'.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht