Mijn kleren ruiken zelfs na de was raar

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Alejandro
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 16:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Mijn kleren ruiken zelfs na de was raar

Bericht door Alejandro »

Ik merk dat als ik mijn kleren uit de was haal dat ze niet lekker ruiken zelfs als ik ze in biotex blauw voorwas... en met wasverzachter was...kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan gebruiken om ze toch nog een beetje fris te laten ruiken.... of welke wasmiddel het beste is... ? thnx alvast....
Laatst gewijzigd door Alejandro op wo 26 sep 2007, 05:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Alejandro
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 24 sep 2007, 16:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Alejandro »

Ik heb andere posts gelezen over die befaamde kattenpislucht, dat heb ik dus ook alleen ik lees dat de meeste dat alleen onder de oksels hebben... maar ik merk dat mijn hele shirt of trui daarnaar ruikt..... confused... :? :(
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik heb dat ook en ik heb er nog niks op gevonden!
Wel doe ik bij de witte was een tablet steradent in om het wit te houden de shirts waar de geur al in zit gooi ik weg want dat is niet te harden!!

Hoop dat er nog een keer wat tegen te doen is!!

blijf hopen.

gr Kim
Rain
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 feb 2008, 13:16
Contacteer:

Bericht door Rain »

Hallo,

Graag wil ik jullie tippen om vlekkenzout te gebruiken (bijvoorbeeld verkocht onder de naam: Vanish oxi action maar net zo goed van een goedkoop huismerk van een of andere winkel).
Mijn ervaring is dat het helpt tegen de bekende kattenpislucht en vlekken veroorzaakt door ons zweetprobleem.

Wel enigzins rekening houden met de kleurechtheid van de stof.
Ik gebruik het door een schep bij een machinewas te doen of door een kledingstuk er in te laten weken (dan mag je er best wat poeder bij doen, bijvoorbeeld plusminus 2 scheppen).
Ik vond het echt een ontdekking, je was wordt er weer lekker fris van.

Ik hoop dat het voor jullie ook goed werkt,

groetjes, Rain
Wolly
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 13:36
Locatie: Epe
Contacteer:

Zilverondergoed

Bericht door Wolly »

Voor een remedie tegen onaangename geur is het goed om eens te kijken op http://www.best4body.nl/lichaamsgeur.html

Op http://www.best4body.nl/hyperhidrose-ov ... zweet.html vind je informatie over de werking van zilverondergoed bij overmatig zweten.
jongeman
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 08 jan 2007, 00:18
Contacteer:

Bericht door jongeman »

Blauwe biotex als voorwas helpt mij er goed mijn witte t-shirts geur en kleur vrij te houden!

Of in een emmer met een klein beetje bleekwater!

Succes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht